Hej alle
Min dreng på 6 mdr er overvægtig. Hvor meget vand må han få i løbet af natten?
Jeg spørg fordi jeg idag har været til sp og hun sagde han var meget overvægtig. dette har ikke været et problem før og overrasker mig lidt.
Han er 67 lang og vejer 10.5 kg
Glad og dejlig dreng.
Hendes løsning var at bytte ud på flaskerne om natten så han får vand i stedet for mme.
Skal lige sige vi de sidste 5 uger har gået til kontrol med drengen på slagelse børneafdelingen og de på intet tidspunkt har nævnt at hans vægt er et problem. Han er blevet vejet og mål alle gangene vi har været der.
Hvor meget vand må jeg gi min baby i løbet af natten?
Karis svar
Kære Jda
Dit spørgsmål ligger udenfor mit kompetenceområde som kiropraktor. Men jeg kan godt se, der heller ikke er andre her i ekspertpanelet, der er oplagte at spørge.
Umiddelbart tænker jeg ikke, der er nogen begrænsning på, hvor meget vand du kan give din søn om natten, og jeg forventer, han selv vil sige fra.
Men da I alligevel jævnligt er i kontakt med børnelæger, synes jeg det er oplagt du spørger dem, særligt hvis din søn ikke stiller sig tilfreds med blot at få vand om natten.
Bedste hilsner
Kari
Kari tilbyder grundig undersøgelse, kiropraktisk behandling og vejledning af ovennævnte problemer. Hun har klinik i Kolding, men har et godt kendskab til andre børnekiropraktorer rundt om i landet, og kan derfor henvise til en kiropraktor tæt på dig.
Se Karis hjemmeside: FlicFlac.dk
Anmeld
Citér