Danne babyplan skyggestreger?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.674 visninger
14 svar
5 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
16. juli 2024

Anonym trådstarter

Hej, 

Jeg har foretaget denne tidlig test, og syns jo jeg kan se en streg. Og umiddelbart ligner det en skyggestreg. Men jeg ved ikke om babyplan laver skyggestreger? 
Er ikke over mens dag - men har så ondt i babserne i disse dage. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2024

Anonym

Det første år jeg brugte deres test fik jeg aldrig skygger, det andet år inden jeg blev gravid fik jeg skygger hver måned og jeg tog MANGE teste. Hvor langt er du? jeg kan desværre ikke se noget, heller ikke en skygge.

Anmeld Citér

16. juli 2024

mbp

Profilbillede for mbp

Jeg har ikke selv haft problemer med skyggestreger på sticks fra Babyplan og jeg har igennem fertilitetsbehandling nok brugt omkring 50-100 stk. af Babyplan tidlig og alm. test

Anmeld Citér

16. juli 2024

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Det første år jeg brugte deres test fik jeg aldrig skygger, det andet år inden jeg blev gravid fik jeg skygger hver måned og jeg tog MANGE teste. Hvor langt er du? jeg kan desværre ikke se noget, heller ikke en skygge.

Okay, det må være mine øjen der ser noget så. Har aldrig prøvet de har lavet det før. 
ændre jeg farven på billedet, er det meget tydeligt og se. 

Er kun 3+2. Men tog en test, da jeg i sidste graviditet testede positiv 3+3. ☺️

Anmeld Citér

16. juli 2024

Anonym trådstarter

mbp skriver:

Jeg har ikke selv haft problemer med skyggestreger på sticks fra Babyplan og jeg har igennem fertilitetsbehandling nok brugt omkring 50-100 stk. af Babyplan tidlig og alm. test

Jeg har heller aldrig haft noget med dem. 
kan du heller intet se på billedet? 

Anmeld Citér

16. juli 2024

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Først havde jeg aldrig problemer med babyplans test. Men et år før jeg bliv gravid  oplevet jeg skygger på dem. Endda utrolig tydelig skyggestreger, meget tydeligere end din test. Er i dag gravid i uge 12+2. 
når men jeg kan Ane en lille skyggestreg på din test. Og det utrolig tidlig du tester. Så giv det 2-3 dage også test igen og se hvad den siger.

Anmeld Citér

16. juli 2024

Anonym

Anonym skriver:

Okay, det må være mine øjen der ser noget så. Har aldrig prøvet de har lavet det før. 
ændre jeg farven på billedet, er det meget tydeligt og se. 

Er kun 3+2. Men tog en test, da jeg i sidste graviditet testede positiv 3+3. ☺️

Og derfor skal man ikke redigere billederne og fordi du har kunne teste positiv tidligt så er det ikke sikkert du kan det igen, graviditeter er forskellige også dine egne

Anmeld Citér

16. juli 2024

__anonym

Profilbillede for __anonym
Anonym skriver:

Hej, 

Jeg har foretaget denne tidlig test, og syns jo jeg kan se en streg. Og umiddelbart ligner det en skyggestreg. Men jeg ved ikke om babyplan laver skyggestreger? 
Er ikke over mens dag - men har så ondt i babserne i disse dage. 

Kan godt ane en ekstra streg

Har kun gode erfaringer med Babyplan, og brugte dem i ca. 3,5 år uden problemer

Anmeld Citér

16. juli 2024

Anonym trådstarter

__anonym skriver:

Kan godt ane en ekstra streg

Har kun gode erfaringer med Babyplan, og brugte dem i ca. 3,5 år uden problemer

Jeg har taget en ny her til eftermiddag på valmed. Og der er også en utydelig steg ��men den er der! De næste dage bliver spændende.. 

Anmeld Citér

16. juli 2024

__anonym

Profilbillede for __anonym
Anonym skriver:

Jeg har taget en ny her til eftermiddag på valmed. Og der er også en utydelig steg ��men den er der! De næste dage bliver spændende.. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.