Hvornår trillede jeres baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

842 visninger
6 svar
0 synes godt om
13. juli 2024

Anonym trådstarter

Min baby er 6 måneder og har endnu ikke knækket koden til at trille. Hvor gamle var jeres børn da de kunne trille?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2024

Darling

Barn nummer 1 omkring 5 måneder 

Barn nummer 2 3,5 måned

Det er helt normalt nogle først triller når de er helt op til 8 måneder så ingen panik

Anmeld Citér

14. juli 2024

GodKarma

Profilbillede for GodKarma

Den langsommeste herhjemme var 7,5mdr. Og kun fra mave til ryg. Han "lærte" aldrig at trille fra ryg til mave... Nu er han 7år og bevæger sig ganske fint rundt på alle leder og kanter. 

Du kan altid tage fat i din sundhedsplejerske, hvis du er i tvivl eller har spørgsmål til dit barns udvikling

Anmeld Citér

14. juli 2024

MortilF+V

Profilbillede for MortilF+V

Min datter trillede fra mave til ryg og ryg til mave, da hun var 5 måneder.

Til gengæld sad hun først stabilt, da hun var ca. 9 måneder. 

Det er meget forskelligt fra barn til barn, så jeg er da spændt på, hvordan det kommer til at blive med lillesøster, når hun kommer.

Anmeld Citér

14. juli 2024

Qwerty1234

Den første omkring 7-8 måneder, og nummer to fandt jeg pludselig liggende på maven da han var 3 måneder, og så kørte det derfra. Så meget forskellige oplevelser.

Anmeld Citér

14. juli 2024

hannetheis

Profilbillede for hannetheis

1 barn var 6 måneder.

2 barn var 2 uger. Mega tidligt, han var lige ved at falde ned af puslebordet da sundhedsplejersken stod ved ham. Og ikke troede på mig, da jeg sagde hun skulle holde øje med ham.

3 barn var 2,5 md fra mave til ryg. 

Anmeld Citér

15. juli 2024

MorTilEnDreng

Anonym skriver:

Min baby er 6 måneder og har endnu ikke knækket koden til at trille. Hvor gamle var jeres børn da de kunne trille?

Tror min søn var 4-5 måneder da han trillede fra ryg til mave. Han trillede aldrig den anden vej før han havde lært at kravle

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.