Blodnæse 4 dage i træk og nu blod slim i spyt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

739 visninger
5 svar
9 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
12. juli 2024

Ønskebaby2020

Profilbillede for Ønskebaby2020

Min teenager søn har de sidste 4 dage fået pludselig blodnæse, oftest om natten og nu her blod i spyttet. Vi tænker det måske kan skyldes sarte slimhinder, men alligevel synes jeg det er lidt voldsomt når det aldrig har været et problem før. Jeg vil unødigt kontakte lægen, hvis det "bare" er det men er da lidt bekymret! 'Manden' mener hvis blodet er friskt så er der ingen farer... ?? Er her en læge tilstede?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2024

Anonym

Kontakt lægen det er derfor de er der, du ved aldrig hvem der kommer med gode råd på et medie hvor folk er anonyme. Tænk hvis det var noget

Anmeld Citér

12. juli 2024

Minime2018

Profilbillede for Minime2018

Er opkald til lægen eller skriv hvis de tilbyder  ekonsultation. Det er ikke unødigt at kontakte lægen når man oplever noget der afviger fra normalen. Det kan være ganske uskadeligt men godt at spørge ad. 

Anmeld Citér

12. juli 2024

Gapo

Ønskebaby2020 skriver:

Min teenager søn har de sidste 4 dage fået pludselig blodnæse, oftest om natten og nu her blod i spyttet. Vi tænker det måske kan skyldes sarte slimhinder, men alligevel synes jeg det er lidt voldsomt når det aldrig har været et problem før. Jeg vil unødigt kontakte lægen, hvis det "bare" er det men er da lidt bekymret! 'Manden' mener hvis blodet er friskt så er der ingen farer... ?? Er her en læge tilstede?

Hvad har frisk blod med ingen fare at gøre??  
du skal hverken lade dig skræmme eller berolige på denne side mht sygdom og blod. Søg læge. Selvfølgelig skal der ses på det.

Anmeld Citér

12. juli 2024

Ønskebaby2020

Profilbillede for Ønskebaby2020

Tak for jeres svar. Kan se i er enige med mine tanker omkring det. Umiddelbart virker han helt frisk og vi tør derfor godt vente med at kontakte lægen til på Mandag. "Manden" er dog fortsat uenig i at kontakte lægen da det jo er ganske almindeligt efter hans mening..

Anmeld Citér

12. juli 2024

Gapo

Ønskebaby2020 skriver:

Tak for jeres svar. Kan se i er enige med mine tanker omkring det. Umiddelbart virker han helt frisk og vi tør derfor godt vente med at kontakte lægen til på Mandag. "Manden" er dog fortsat uenig i at kontakte lægen da det jo er ganske almindeligt efter hans mening..

Ej stop nu  - det er ikke normalt . 4 dages næseblod og blod i spyttet? Det er sikkert et kar der skal brændes sammen i næsen. I bliver sikkert sendt til øre næse hals læge

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.