Åhh tænker så meget :0(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

701 visninger
7 svar
0 synes godt om
4. november 2009

LouiseNielsen

Da jeg fik min søn ville amningen bare ikke lykkedes.... Jeg har meget store bryster, og slet ingen brystvorte (altså det der vender udaf) + min søn blev født med et hold i nakken så han ikke kunne ligge ordenlig til det, fordi han så blev ked....

Efter 3 dage med stort forsøg gav jeg op... Nicklas græd hver gang han skulle spise, og det tog en evighed at få ham til at sutte, hvilket gjorde os begge to utålmodige og kede af det. Jeg besluttede istedet at malke ud til ham, og det gjorde jeg til han var 3½ mdr.... Det er et kæmpe arbejde, og da jeg havde utrolig meget mælk kunne jeg ikke engang gå en tur ned i byen uden at have våd bluse når jeg kom hjem igen, skulle malke ud hver time.

Nu da jeg så venter mig igen går mange af mine tanker jo på om jeg mon heller ikke kan amme den lille ny... Jeg vil bare så gerne! Denne gang vil jeg ikke malke ud, da jeg slet ikke med to børn osv har overskud til det.... Så lykkedes det ikke bliver det MME. Men bliver så ked af det hvis det ikke vil lykkedes, da jeg som sagt så gerne vil amme min lille mus....

Kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2009

JustAnotherName

Tal med din jordemoder eller sundhedsplejerske om det, så kan der måske sættes lidt fokus på, at du kan få lidt ekstra hjælp til at få amningen til at køre næste gang.

Jeg vil  for dig.....

Anmeld

4. november 2009

CarinaSB

Jeg havde det samme problem .. Jeg har os store bryster og jeg kunne ikk spidse min brystvorte så meget at Noah kunne Amme .. Jeg nåede lige at amme ½ døgn og så var det bare slut Og det kunne tage 3½ time fra jeg startede med at prøve at ligge ham til og til at han var færdig med at skrige og ende med at falde i søvn uden rigtig at spise ..

Anmeld

4. november 2009

TbCp

Har du forsøgt med ammebrikker? Måske det så kan lykkes?

LouiseLarsen skriver:

Da jeg fik min søn ville amningen bare ikke lykkedes.... Jeg har meget store bryster, og slet ingen brystvorte (altså det der vender udaf) + min søn blev født med et hold i nakken så han ikke kunne ligge ordenlig til det, fordi han så blev ked....

Efter 3 dage med stort forsøg gav jeg op... Nicklas græd hver gang han skulle spise, og det tog en evighed at få ham til at sutte, hvilket gjorde os begge to utålmodige og kede af det. Jeg besluttede istedet at malke ud til ham, og det gjorde jeg til han var 3½ mdr.... Det er et kæmpe arbejde, og da jeg havde utrolig meget mælk kunne jeg ikke engang gå en tur ned i byen uden at have våd bluse når jeg kom hjem igen, skulle malke ud hver time.

Nu da jeg så venter mig igen går mange af mine tanker jo på om jeg mon heller ikke kan amme den lille ny... Jeg vil bare så gerne! Denne gang vil jeg ikke malke ud, da jeg slet ikke med to børn osv har overskud til det.... Så lykkedes det ikke bliver det MME. Men bliver så ked af det hvis det ikke vil lykkedes, da jeg som sagt så gerne vil amme min lille mus....

Kram

Anmeld

4. november 2009

LouiseNielsen

TbCp skriver:

Har du forsøgt med ammebrikker? Måske det så kan lykkes?

Det prøvede jeg også ja... Men min brystvorte kunne slet ikke nå ud i sevle der hvor han skulle sutte, så han havde slet iikke kræfter til at suttte mælken ud.....

Anmeld

4. november 2009

TbCp

LouiseLarsen skriver:

Det prøvede jeg også ja... Men min brystvorte kunne slet ikke nå ud i sevle der hvor han skulle sutte, så han havde slet iikke kræfter til at suttte mælken ud.....

Nej så duer det heller ikke, det var da en skam

Anmeld

4. november 2009

LouiseNielsen

TbCp skriver:

Nej så duer det heller ikke, det var da en skam

Nemlig....  Men kan også være det hjælper denne gang at jeg kommer hjem med det samme og kan gøre det på min egen måde, frem for der står en sygeplejerske og forsøger at kloge i hva der er rigtig og forkert.... Med nicklas følte jeg jo ikke at jeg havde så meget at sige i noget som helst mht amning...

Anmeld

4. november 2009

Cris

Spørg til de kloge damer hos amme.dk  De har erfaring med amming og jeg tror, at der er mange som kunne amme selv om de havde det samme problem som du har. Jeg ønsker dig en lykkelig amme forløb!!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.