Da jeg fik min søn ville amningen bare ikke lykkedes.... Jeg har meget store bryster, og slet ingen brystvorte (altså det der vender udaf) + min søn blev født med et hold i nakken så han ikke kunne ligge ordenlig til det, fordi han så blev ked....
Efter 3 dage med stort forsøg gav jeg op... Nicklas græd hver gang han skulle spise, og det tog en evighed at få ham til at sutte, hvilket gjorde os begge to utålmodige og kede af det. Jeg besluttede istedet at malke ud til ham, og det gjorde jeg til han var 3½ mdr.... Det er et kæmpe arbejde, og da jeg havde utrolig meget mælk kunne jeg ikke engang gå en tur ned i byen uden at have våd bluse når jeg kom hjem igen, skulle malke ud hver time.
Nu da jeg så venter mig igen går mange af mine tanker jo på om jeg mon heller ikke kan amme den lille ny... Jeg vil bare så gerne! Denne gang vil jeg ikke malke ud, da jeg slet ikke med to børn osv har overskud til det.... Så lykkedes det ikke bliver det MME. Men bliver så ked af det hvis det ikke vil lykkedes, da jeg som sagt så gerne vil amme min lille mus....
Kram
Anmeld