Sommerferie ideer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

564 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
10. juli 2024

Anonym trådstarter

14 dages sommerferie i Danmark (Sjælland) med 3 børn alderen 4-6-13 år

Kom gerne med ideer ?

hvad skal du/i lave i sommerferien her i dk?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2024

Anonym

• Sommerland /bonbonland
  • Frilandsmuseet med Orla Frøsnapperbyen
  • Kanalrundfart (eller havnebus) inkl bytur
  • besøge fede legepladser
  • strandtur 
  • børneteater 

Anmeld Citér

10. juli 2024

Anonym

Hvis pris ikke er et issue, så vil jeg anbefale overnatning i Knuthenborg. Vi har lige været der, og det var simpelthen så hyggeligt og fint. Meget fint at sidde på terrassen og kigge på giraffer og næsehorn på ‘savannen’.

Jeg kan ikke lige lure, om det skal være på Sjælland, sådan hjemmeferie, eller om I også kan tage andre steder hen. Men ellers var vi på Fyn sidste år, Egeskov slot er spændende, synes jeg - for store og små.

Vi var også på hvalsafari i Lillebælt og så marsvin. Det var spændende, syntes især de voksne. I Odense så vi jernbanemuseum - fedt for de mindre - måske din store vil synes det er lidt kedeligt - og HC Andersens hus.

Kongernes Jelling synes jeg også er et besøg værd. 

Når vi er hjemme sover vi i telt i haven, går på biblioteket og tager til vandet og ser måske nogle af de mindre seværdigheder i nabolaget, som man ofte ikke får set. Fx har vi et modeltogsmuseum i nærheden og en gammel fattiggård. Det koster ikke meget. En familietur i biografen eller svømmehal er også hyggeligt, eller en lang cykeltur. 

Anmeld Citér

10. juli 2024

Anonym

Vi skal til Sønderjylland - senere til Nordjylland på camping 

stranden - besøge Universe - over grænsen - bage boller- have god til til leg - læse bøger - sove middagslur - besøge oceanariet - finde en gård med nogle dyr - bade i pool’en - male - lege med nyt modeller voks. 
Bare ro og god tid

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.