Anonym skriver:
Puha.. Det lyder ikke godt med styrtblødning. Det frygter jeg godt nok inkl. akut KS.
Må jeg spørge om hvor meget sådan en styrtblødning ca. svarer til? Fx er det sådan at ens bind bliver hurtigere fyldt eller er der så meget blod, så det bare vælter ud og løber ned af ens ben?
Jeg har kun én gang oplevet, at se en person med styrtblødning, men det var en ældre mand hvor blodet pludselig væltede ud af næse og mund og 20 min. efter blev han han erklæret død. Det jo en helt anden form for styrtblødning, som jeg nok ikke kan sammenligne med, men det tætteste jeg kommer på at kunne relatere til en styrtblødning. 
Men hvor er det godt moderkagen flyttede sig og du ikke oplevede flere blødninger på trods af du alligevel fik KS.
Jeg må også indrømme, at jeg blev rigtig bange, da det skete. Jeg havde mistet 2 måneder tidligere, hvor jeg oplevede samme type blødning.
Jeg stod i kø i Fakta og kunne bare mærke at det løb ud af mig. Jeg vidste dog, at jeg ikke tissede i bukserne.
Mine trusser var gennemblødt af blod og mine bukser var helt røde mellem benene og ned ad. Det løb ned af benene.
Jeg blev lagt ned, hentet I ambulance, da jeg blev helt bleg med blå læber. Scanning viste et levende foster med normal hjertelyd.
Jeg var indlagt ca. 24 timer til observation. og derefter sengeliggende i 14 dage hjemme. Så det var en voldsom oplevelse.
Heldigvis endte det hele godt 

Det akutte kejsersnit var egentlig ikke det værste for mig.
Det var bagefter. Jeg ikke fik lov at se min datter lige efter, da rummet blev fyldt med 10-15 mennesker. De skulle tjekke hendes vejrtrækning - hun var ca. 10 min I cpap og vægt. De sagde, at hvis hun vejede under 2300g, røg hun direkte på børneafdelingen. Så jeg lå, bedøvet fra maven og ned i kæmpe chok.
Hun var heldigvis over den vægt og klarede det fint. Hun kom over til min mand - og jeg følte mig så snydt.
Hver gang jeg er til jordemoder nævner jeg, at jeg ønsker forløbet noget anderledes denne gang. Jeg vil gerne se baby med det samme, se hende blive vejet og målt og holde hende, som den første. Jeg håber, at det kan lade sig gøre