HCG stigning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

575 visninger
3 svar
0 synes godt om
8. juli 2024

Anonym trådstarter

Jeg har fået taget blodprøver 4+0 og 4+3 hvor HCG kun er steget med 78% (fra 67 til 119) på 3 døgn… er der nogle gode historier derude eller skal jeg forberede mig på at det var dét? Har ikke talt med fertilitetsklinikken endnu

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2024

MortilF+V

Profilbillede for MortilF+V
Anonym skriver:

Jeg har fået taget blodprøver 4+0 og 4+3 hvor HCG kun er steget med 78% (fra 67 til 119) på 3 døgn… er der nogle gode historier derude eller skal jeg forberede mig på at det var dét? Har ikke talt med fertilitetsklinikken endnu

Stigningen er i hvert fald ikke særlig stor, hvis der er gået 3 døgn. Får du taget flere blodprøver? 

Første gang jeg var gravid, var det en "slow starter". HCG steg langsomt og jeg blev sat en uge tilbage. Det rykkede de frem igen til NF.

for dig.

Anmeld Citér

8. juli 2024

Anonym trådstarter

MortilF skriver:

Stigningen er i hvert fald ikke særlig stor, hvis der er gået 3 døgn. Får du taget flere blodprøver? 

Første gang jeg var gravid, var det en "slow starter". HCG steg langsomt og jeg blev sat en uge tilbage. Det rykkede de frem igen til NF.

for dig.

Jeg skal have taget en i denne uge igen.. håber sådan det er en slow starter men min historik gør nok at jeg godt ved hvad klokken har slået (har 6 ufrivillige aborter inden uge 12 bag mig)

Anmeld Citér

8. juli 2024

MortilF+V

Profilbillede for MortilF+V
Anonym skriver:

Jeg skal have taget en i denne uge igen.. håber sådan det er en slow starter men min historik gør nok at jeg godt ved hvad klokken har slået (har 6 ufrivillige aborter inden uge 12 bag mig)

Øv! Det er jeg virkelig ked af at høre. Håber det bedste for dig

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.