Skyggestreg???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.879 visninger
11 svar
0 synes godt om
7. juli 2024

karinabj

Hej. 
Nogle som har prøvet at have en svag streg på tidlig test og negativ på digital test?? 
er den svage streg bare en skyggestreg? Syntes ikke den er grå men blå ligesom den anden?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2024

MortilF+V

Profilbillede for MortilF+V
karinabj skriver:

Hej. 
Nogle som har prøvet at have en svag streg på tidlig test og negativ på digital test?? 
er den svage streg bare en skyggestreg? Syntes ikke den er grå men blå ligesom den anden?

Hvor langt er du henne?

Anmeld Citér

7. juli 2024

__anonym

Profilbillede for __anonym
karinabj skriver:

Hej. 

Måske er dit HCG ikke højt nok til den alm. digitale graviditetstest endnu. 

Jeg prøvede faktisk denne gang, at deres tidlige digitale graviditetstest var negativ, men samtlige strimmel var positive har kun gode erfaringer med alle Clearblues teste. 

Hun mosler rundt i maven nu, og med termin om 1 uges tid  

Anmeld Citér

7. juli 2024

karinabj

MortilF skriver:

Hvor langt er du henne?

Omkring 3+4

Anmeld Citér

7. juli 2024

karinabj

__anonym skriver:

Måske er dit HCG ikke højt nok til den alm. digitale graviditetstest endnu. 

Jeg prøvede faktisk denne gang, at deres tidlige digitale graviditetstest var negativ, men samtlige strimmel var positive har kun gode erfaringer med alle Clearblues teste. 

Hun mosler rundt i maven nu, og med termin om 1 uges tid  

Håber, men regner ikke med noget. Har købt 2 af de digitale Ultra tidlige test, som jeg prøver imorgen. Hvis den er negativ må de være en skyggestreg.. overvejer dog at prøve Nettos?

Hvor dejligt, kæmpe tillykke.���� Det gir en smule håb at du har testet positiv på stave men ikke digitale.����

Anmeld Citér

7. juli 2024

MortilF+V

karinabj skriver:

Omkring 3+4

Det er også tidligt, at du tester. Jeg ville vente et par dage og så teste igen, hvis din menstruation udebliver.

Dog testede jeg selv svagt positiv på en almindelig valmed- og babyplan test, da jeg var 3+4. Idag er jeg 24+5.

Anmeld Citér

8. juli 2024

__anonym

Profilbillede for __anonym
karinabj skriver:

Håber, men regner ikke med noget. Har købt 2 af de digitale Ultra tidlige test, som jeg prøver imorgen. Hvis den er negativ må de være en skyggestreg.. overvejer dog at prøve Nettos?

Hvor dejligt, kæmpe tillykke.���� Det gir en smule håb at du har testet positiv på stave men ikke digitale.����

Jeg har gode erfaringer med Babyplan, Netto og Clearblue

Tusind tak! Håber dine bliver positive

Anmeld Citér

10. juli 2024

Dige

Profilbillede for Dige

Er den positiv??

Anmeld Citér

13. juli 2024

MortilF+V

karinabj skriver:

Hej. 

Har du testet siden? 

Anmeld Citér

21. juli 2024

karinabj

Dige skriver:

Er den positiv??

Nej desværre, min mens kom ugen efter.����

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.