Jeg gad godt have mere sex, men…

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.164 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
4. juli 2024

Anonym trådstarter

Min mad og jeg har været sammen i 15 år. Vi har tre børn, 2 jobs, en kat og et hus. Den yngste er 2 år, den ældste er 8.

Vi har ikke så godt mulighed for at afsætte vores børn, når de bliver passet er det som regel en barnepasser hjemme hos os. Det sker ikke så tit.

Vores sexliv er ikke dødt - men det bliver ikke til så meget. Primært fordi børnene altid er her - og først falder i søvn kl 9, og så er vi trætte og orker det ikke.

Vi har forsøgt os med at sætte det lidt i system eller aftale på forhånd, hvornår det kan lade sig gøre. Men det er et kæmpe turn off for mig, fordi jeg kommer til at føle det som en pligt - oven i alle de andre pligter man har som forældre. Det duede overhovedet ikke og gjorde faktisk vores sexliv anspændt. Så i stedet har vi bare givet slip, og gør det, når overskuddet og lysten er der samtidig.

Jeg synes bare det er for sjældent. Men jeg ved ikke, hvordan det skal komme mere på banen uden at det igen får ‘pligt-klang’. Vi har aldrig haft særlig meget sex om aftenen/natten, heller ikke før børn. Ingen af os har lyst når vi er trætte…. Men vi kan godt have lyst på andre tidspunkter af dagen. Hvis lysten bare var væk, var det lidt en anden problematik tænker jeg.

Er der nogen, der har nogle gode råd til noget, jeg tror, er en klassisk problematik?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2024

Anonym

Vi hat ultra sjældent  sex om aftenen - når vi går i seng er det for at sove. Til gengæld er morgen og middagssex en god ting. Vi placerer børnene foran tv med nogle snacks - de elsker det, vi elsker det. Har gjort det siden den mindste var et år. Og ellers når mindsten er puttet til lur. De to store kan godt lege ude selv eller nedenunder med noget krea

Anmeld Citér

4. juli 2024

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1

Jeg har det ligesom dig med sex om aftenen, når jeg er træt.. 

Til gengæld er vi nogle gange begyndt at have quickys i løbet af dagen, når børnene er lidt for optaget af fjernsynet .. 

Så kan man lige liste ud på badeværelset eller andet rum og hygge lidt

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.