Min lyst er blevet vækket...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.227 visninger
4 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
3. juli 2024

Anonym trådstarter

...bare ikke af min mand.

Jeg har været sammen med min mand i 10 år. Vi har to små børn. Vi er gode sammen, og jeg elsker vores liv sammen.

Men som det nok er tilfældet for mange småbørnsforældre, så er vores sexliv og intimitet nærmest fuldstændig forsvundet. Jeg har slet ikke haft lyst de seneste 5 år siden vores ældste blev født - jeg har haft mit fokus alle andre steder og har ikke kunnet finde overskuddet til det. Min mand er vidunderlig og har aldrig presset på; til gengæld er han heller ikke så god til at tale om følelser og vi har derfor ikke fået talt tingene igennem.

Jeg har ikke savnet sex i alt den tid. Men nu... Nu er jeg færdig med amning for evigt, min cyklus er stabil og jeg trækker vejret igen. Og så sker der det, at en kollega (som jeg har kendt i flere år på et fuldstændigt kollegialt plan og aldrig skænket en tanke) simpelthen får trykket på alle knapper på én gang. Fra den ene dag til den anden har mit blik på ham ændret sig totalt, og jeg ken næsten ikke være i det. Jeg aner ikke hvad der er sket, men pludselig mærker jeg så meget lyst og begær, at jeg slet ikke ved hvad jeg skal stille op. 

Min kollega er også gift og der er intet i luften der indikerer at det er gengældt. Men shit, altså. Det føles vildt. Jeg er bare ked af at det ikke er min mand der har vækket de følelser i mig... 

Jeg forestiller mig ikke at jeg er den første der har oplevet dette, og det jo nok egentlig er helt uskyldigt. Men jeg er målløs og har brug for at dele det med nogen.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2024

Panther

Profilbillede for Panther

Kan du ikke bruge den seksuelle energi på hjemmefronten. Være glad for at der er blevet tændt lidt op og så slæbe det med hjem i dobbeltsengen?

Anmeld Citér

3. juli 2024

Anonym

Jeg vil bare lade dig vide, at du ikke er alene. Jeg er overrasket over, hvor meget at få børn fjerner lysten og overskuddet til at finde det frem igen. Nu er tankerne begyndt at melde sig, men ikke med min mand nødvendigvis, men bare med mig selv eller med andre i tankerne.

Jeg elsker min mand og gør intet for at såre ham, men jeg ser det som et positivt tegn at lysten vender tilbage. Så kan vi arbejde med det sammen. 

Anmeld Citér

4. juli 2024

Anonym

Det er jo bare lyst og begær. Vi kan ikke selv styre det, men vi kan styre hvad vi gør med det. Brug den energi på din mand. Forvent ikke at han skal gøre en masse for at tænde dig, hvad med at starte selv? 
vi bestemmer hvor vi ligger vores energi. 

Anmeld Citér

4. juli 2024

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1

Jeg tænker, at det måske er tid til lidt forandring i sengen derhjemme.. Lidt rollespil, legetøj eller noget andet, som måske kan bryde den måde, du ser ham på.. For jeg tænker, at du måske ubevidst ser ham som FAR, og derfor har du måske ikke den store lyst til han.. Lidt ala Madonna-luder syndromet 

https://da.m.wikipedia.org/wiki/Madonna/luder-komplekset 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.