Anonym skriver:
Er det private skanninger? Tror du ikke at du kunne få en henvisning til sygehuset fra lægen så i kan få styr på om det er en graviditet der udvikler sig? Det må være vildt svært at være i med de forskellige meldinger. Jeg mener at have læst at omkring 12% af alle graviditeter starter ud som tvillinger men ved langt de fleste udvikler den ene sig ikke og fordi det sker så tidligt bliver de fleste først skannet efter den ene er gået til og derfor opdages det tit ikke at der til at begynde med var tvillinger. Jeg håber alt går som du ønsker det 
Ja, det er det & det er os mig som er alt for utålmodig, så kom alt for tidligt afsted til første scanning
& jo, helt bestemt - jeg ringer imorgen så jeg kan få en henvisning og evt tid til blodprøver
Det er os virkelig svært - en stor rutsjebane af følelser
Jeg har fire børn i forvejen hvor en kun lige er blevet 11 mdr - så har hele tiden håbet der kun var en, så det var lidt en lettelse til sidste scanning at få afvide at der kun var en - også med den besked idag, at der er to
men igen ingen hjerteblink…puha…
Det er bare en kæmpe lærestreg og tænker os jeg stresser min krop helt udnødvendigt på den her måde 
Det eneste som virkelig undre mig, det er at jeg er rykkede en hel uge tilbage - så kunne man godt frygte at det er gået i stå, eller at hende som scannet mig først bare ikke har været grundig nok
Anmeld
Citér