Tidlig scanning - to sække, eller ikke

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juli 2024

MortilF+V

Profilbillede for MortilF+V
Anonym skriver:

Jeg var i uge 5+1 

okay det giver mig da lidt ro så lyder det jo meget som mit, det nævnte hende som scannet mig nemlig intet om - jeg håber at få en afklaring i morgen 

Hvornår skal du scannes idag?

for at alt ser fint ud.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2024

Anonym trådstarter

MortilF skriver:

Hvornår skal du scannes idag?

for at alt ser fint ud.

Kl 14 kan slet ikke være i mig selv, er så

& tusind tak

Anmeld Citér

5. juli 2024

MortilF+V

Anonym skriver:

Kl 14 kan slet ikke være i mig selv, er så

& tusind tak

Det kan jeg virkelig godt forstå

Anmeld Citér

5. juli 2024

Junia

Håber det går godt til scanningen

Anmeld Citér

5. juli 2024

Anonym trådstarter

Hvor er i søde 

Det gik godt der var udvikling i den ene, med fin blommesæk det andet - er stadig et spørgsmålstegn, hun vidste ikke hvad det var men udelukket en tvilling idag

De to her, vidste hun ikke hvad var så det er virkelig underligt…

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

14. juli 2024

Anonym trådstarter

Tog til en ny scanning idag, i håb om at se hjerteblik (tog et nyt sted hen) ingen hjerteblink og blev rykket en uge tilbage - har i prøvet noget lign? og hun siger så DET er tvillinger men om den ene er ved at gå til kunne hun ikke svare på, nu kan jeg snart ikke være i det mere 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

14. juli 2024

Anonym

Er det private skanninger? Tror du ikke at du kunne få en henvisning til sygehuset fra lægen så i kan få styr på om det er en graviditet der udvikler sig? Det må være vildt svært at være i med de forskellige meldinger. Jeg mener at have læst at omkring 12% af alle graviditeter starter ud som tvillinger men ved langt de fleste udvikler den ene sig ikke og fordi det sker så tidligt bliver de fleste først skannet efter den ene er gået til og derfor opdages det tit ikke at der til at begynde med var tvillinger. Jeg håber alt går som du ønsker det

Anmeld Citér

14. juli 2024

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Er det private skanninger? Tror du ikke at du kunne få en henvisning til sygehuset fra lægen så i kan få styr på om det er en graviditet der udvikler sig? Det må være vildt svært at være i med de forskellige meldinger. Jeg mener at have læst at omkring 12% af alle graviditeter starter ud som tvillinger men ved langt de fleste udvikler den ene sig ikke og fordi det sker så tidligt bliver de fleste først skannet efter den ene er gået til og derfor opdages det tit ikke at der til at begynde med var tvillinger. Jeg håber alt går som du ønsker det

Ja, det er det & det er os mig som er alt for utålmodig, så kom alt for tidligt afsted til første scanning 

& jo, helt bestemt - jeg ringer imorgen så jeg kan få en henvisning og evt tid til blodprøver

Det er os virkelig svært - en stor rutsjebane af følelser  

Jeg har fire børn i forvejen hvor en kun lige er blevet 11 mdr - så har hele tiden håbet der kun var en, så det var lidt en lettelse til sidste scanning at få afvide at der kun var en - også med den besked idag, at der er to men igen ingen hjerteblink…puha…

Det er bare en kæmpe lærestreg og tænker os jeg stresser min krop helt udnødvendigt på den her måde

Det eneste som virkelig undre mig, det er at jeg er rykkede en hel uge tilbage - så kunne man godt frygte at det er gået i stå, eller at hende som scannet mig først bare ikke har været grundig nok

Anmeld Citér

15. juli 2024

MortilF+V

Anonym skriver:

Tog til en ny scanning idag, i håb om at se hjerteblik (tog et nyt sted hen) ingen hjerteblink og blev rykket en uge tilbage - har i prøvet noget lign? og hun siger så DET er tvillinger men om den ene er ved at gå til kunne hun ikke svare på, nu kan jeg snart ikke være i det mere 

Jeg blev sat en uge tilbage, med min første datter.

Til nakkefoldsscanning blev jeg rykket en uge frem igen. Så det kan ske, bl.a. hvis det er en slow starter, hvor HCG stiger langsomt i starten.

Anmeld Citér

15. juli 2024

Anonym trådstarter

MortilF skriver:

Jeg blev sat en uge tilbage, med min første datter.

Til nakkefoldsscanning blev jeg rykket en uge frem igen. Så det kan ske, bl.a. hvis det er en slow starter, hvor HCG stiger langsomt i starten.

Okay tak for svar. Det er dejligt at høre 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.