Tak for svar. Det giver selvfølgelig god mening. Synes selv det er lidt af et cirkus. Bruger en app til at tracke min cyklus, og den “plejer” at ramme plet ift. menstruation. Derfor er jeg så overbevist om, at noget virker lidt forkert. Men det kan sagtens være jeg bilder mig selv noget ind? Har bare slet ikke tegn på menstruation endnu og i morgen er jeg (efter min app) gået 6 dage over. Men måske har du ret ift. ÆL og så giver det hele jo fin mening 
Du kan og komme aldrig til at stole på en app, at den har ramt rigtig er bare heldigt. Kroppen fungerer som sagt ikke som en kalender, der kan og vil ske udsving og det er nok det du oplever nu. Æl har nok bare rykket sig 
Du kan stadig være gravid, men bare være korter henne end du selv tror og derfor ikke kan teste positiv. Men det kan også være du ikke er gravid men ikke er langt nok henne i din cyklus til din mens skal starte. Jeg tænker det med sikkerhed er en af de to ting 
Jeg har oplevet det en gang at min krop fejlede den første æl og rykkede den med 14 dage. Jeg tester hver cyklus for æl.
Anmeld
Citér