Blod ved afføring.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

428 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
1. juli 2024

Anonym trådstarter

Jeg har efter en operation virkelig været plaget af hård mave.

Flere dage uden at komme af med det . Og har så fået  det ved hjælp af medicin. 

Men jeg fik i den forbindelse et sår/ rift. Det gør voldsomt ondt at gå på toilettet.  Og jeg bløder...

Jeg bløder så meget at vandet er mørkerødt. 

Det er ligesom om det springer op hver gang også fordi min afføring stadig er meget hård.

Har nogen prøvet at bløde så voldsomt pga en bristning bagi , at det nærmest drypper ned i kummen med blod? Og vandet er mørkerødt. 

Jeg havde et par dage med intet blod men så havde jeg et den hvor jeg igen ikke kunne ko.me af med afføring og såret sprang op igen

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2024

Anonym

Du skal til lægen og have en salve på recept. Har været i samme båd. Og sørg for masser af væske samt kost der ikke giver hård mave. Så skal du nok hele. 

Anmeld Citér

1. juli 2024

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Du skal til lægen og have en salve på recept. Har været i samme båd. Og sørg for masser af væske samt kost der ikke giver hård mave. Så skal du nok hele. 

Var der også meget blod. ? Så vandet var helt rødt. ? 

Anmeld Citér

1. juli 2024

Anonym

Anonym skriver:

Var der også meget blod. ? Så vandet var helt rødt. ? 

Ja, og det begyndte at klø senere hen pga baktusserne ved endetarmen. Det var noget værre noget. Salven fik det til at heale hurtigere på en eller anden måde. Skynd dig at ringe eller skrive til lægen og bed om at kigge på det hurtigst muligt mhb på at få udskrevet salven 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.