Brudebuket pris

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

786 visninger
6 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
30. juni 2024

Anonym trådstarter

Jeg er anonym da familie og venner ikke ved noget endnu, men min kæreste og jeg er blevet forlovet og er derfor ved at prøve at finde et budget for at vi kan finde ud af hvor meget vi skal spare sammen, så vi kan sætte en realistisk dato.

Men vi er i tvivl om brudebuketten. Vi gik på nettet for at se, og de vi fandt lå alle på 1200-1700 kr og vi blev så i tvivl om vi virkelig skal af med så meget eller om vi kan "nøjes med" en almindelig buket til 300-600 kr.?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2024

Anonym

Anonym skriver:

Jeg er anonym da familie og venner ikke ved noget endnu, men min kæreste og jeg er blevet forlovet og er derfor ved at prøve at finde et budget for at vi kan finde ud af hvor meget vi skal spare sammen, så vi kan sætte en realistisk dato.

Men vi er i tvivl om brudebuketten. Vi gik på nettet for at se, og de vi fandt lå alle på 1200-1700 kr og vi blev så i tvivl om vi virkelig skal af med så meget eller om vi kan "nøjes med" en almindelig buket til 300-600 kr.?

Det er jeres bryllup og I bestemmer. Der er ingen lov om at en brudebuket skal koste x-antal kroner. 
Jeg synes de er vanvittige dyre, men nogle gemmer dem efterfølgende. 
Jeg er faktisk i tvivl om vi gemte min brudebuket. 

Men min mand syntes at jeg skulle have en bestemt brudebuket og tror den lå på om 15-1700kr. Jeg kan huske jeg lige kiggede en ekstra gang da jeg så kvitteringen, men ja, det er forhåbentlig kun en enkel gang man skal giftes. 

Anmeld Citér

30. juni 2024

Anonym

En brudebuket er ofte samlet/bundet på en måde, så blomsterne er synlige når man holder den foran sig, uden man skal vride underligt i hænderne, så det kommer meget an på hvilket udtryk man går efter. Og så er de bundet så der ikke kan dryppe blomstersaft osv ud. Mener min kostede 1500 kr. Lad mig bare sige jeg er glad for at jeg først fandt ud af det bagefter (min mand stod 100% for den del) men smuk var den!

Du kan også gøre det helt gratis ved at plukke grøftekantsblomster på dagen hvis det skal være. Det hænger nok sammen med hvilket udtryk i ønsker. Grøftekantsbuket hænger godt sammen med fest i fælleshuset i kolonihaven, hvor alle medbringer en ret til fællesbord samt en simpel kjole. En brudebuket vil også kunne bruges der, til gengæld ville det virke underligt med grøftekantsbuketten hvis man kommer i kæmpe tylskørt og fester på et slot - så måske skal i tænke over hvilken "type" fest i går efter og så lægge budgettet ud fra det?

Og ps. Stort tillykke!!

Anmeld Citér

30. juni 2024

GodKarma

Profilbillede for GodKarma

Det bestemmer I jo helt selv  

I kan jo selv tage ud og købe forskellige bundt blomster og sætte sammen med et flot bånd. Det kunne fx koste 200kr. Jeg har også set enkelte der blot holder én stor blomst som fx en stor lilje eller en solsikke. Det er også smukt og enkelt. 

Min brudebuket kostede ca 300kr - jeg kunne ikke være mere "lige glad", bare jeg kunne holde en fin lille buket  

Anmeld Citér

30. juni 2024

mbp

Profilbillede for mbp
Anonym skriver:

Tillykke med forlovelsen.
Det er jo jeres bryllup, så i kan gøre lige hvad i har lyst til. Men der er lagt mere i at lave en brudebuket, så derfor de lidt dyre. Hvis man så har ønsker til blomster som skal bestilles hjem, har det også betydning for prisen. Men 1500-1700 kr. lyder meget almindeligt.
Til vores bryllup gav min mand omkring 3.500-3.800 kr. for min brudebuket, 3 mindre buketter til brudepigerne og for knappenålsblomsterne.

Anmeld Citér

1. juli 2024

Anonym

Jeg ville ikke gå med en almindelig. Vi skal selv giftes og de er bundet på en speciel måde så de holder hele dagen og de har bånd rundt om så de ikke smittet af på tøjet

Anmeld Citér

2. juli 2024

Gæsten1984

Profilbillede for Gæsten1984

Nu ved jeg ikke hvor i landet du bor, men jeg gav knap 1000 kr for min brudebuket inkl knaphulsblomst til min mand. Det er købt i en okay størrelse by tæt på Århus.

Mine ønsker var bare de farver der gik igen i bryllupstemaet, og den måtte gerne se vild ud/naturlig plukket.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.