ÆL Test positiv ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

548 visninger
4 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
27. juni 2024

Anonym trådstarter

Hej Piger .. 

Er denne Positiv ?  Er så spændt, lider af endometriose. Vi forsøger på fuld kraft. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2024

Anonym

Anonym skriver:

Hej Piger .. 

Er denne Positiv ?  Er så spændt, lider af endometriose. Vi forsøger på fuld kraft. 

Der er ikke noget billede

Anmeld Citér

27. juni 2024

Junia

Du mangler et billede

Desuden påvirker endo ikke nødvendigvis din cyklus eller ægløsning. Det kan sagtens være helt stabilt og normalt med endo (har det selv)

Anmeld Citér

28. juni 2024

Aalborgtøsen

Profilbillede for Aalborgtøsen

Jeg har også endo. 

Min cyklus var helt regelmæssig, men det viste sig at begge mine æggeledere var ødelagte. Jeg kunne derfor ikke blive gravid naturligt. Bare for at råde dig til at få fertiliteten undersøgt, hvis der går for lang tid, uden der er gevinst. Vi spildte alt for lang tid, da vi ikke anede, at jeg havde endo - men fik heldigvis en datter til sidst via fertilitetsbehandling. 

Anmeld Citér

28. juni 2024

Aalborgtøsen

Profilbillede for Aalborgtøsen

Jeg har også endo. 

Min cyklus var helt regelmæssig, men det viste sig at begge mine æggeledere var ødelagte. Jeg kunne derfor ikke blive gravid naturligt. Bare for at råde dig til at få fertiliteten undersøgt, hvis der går for lang tid, uden der er gevinst. Vi spildte alt for lang tid, da vi ikke anede, at jeg havde endo - men fik heldigvis en datter til sidst via fertilitetsbehandling. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.