Hvad kan jeg lave med baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

917 visninger
6 svar
1 synes godt om
25. juni 2024

Anonym trådstarter

Hej jeg mangle lidt nogle idéer til hvad jeg kan lave med baby på 8 måneder. Jeg mangler lidt inspiration, jeg husker ikke hvad jeg lavede med den ældste

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2024

Minime2018

Profilbillede for Minime2018

Nærvær først og fremmest og trække vejret synkront sammen med ro og hygge for pludselig går der hverdag i den

men ellers kan man gå til rytmik, babysvømning, legestuer, vandlegepladser, biblioteket, mor/barn gymnastik. 

Anmeld Citér

25. juni 2024

*.*

Profilbillede for *.*
Mor til 3 + en engel
Minime2018 skriver:

Nærvær først og fremmest og trække vejret synkront sammen med ro og hygge for pludselig går der hverdag i den

men ellers kan man gå til rytmik, babysvømning, legestuer, vandlegepladser, biblioteket, mor/barn gymnastik. 

Jeg laver ovenstående minime2018 foreslår. 

og kan tilføje at hjemme synger vi meget med Fakter, tumle leg i sengen, øve balance med bobles,  går tur med bæresele og kigger og mærker på blade, blomster mm. Og Vi kigger i pege/billedbøger.

Anmeld Citér

25. juni 2024

Anonym trådstarter

Vi går til salmesang og i mødregruppe, jeg orker ikke at gå til mere og han kan ikke sidde op endnu. Så jeg ønsker idéer til hvad vi kan lave hjemme

Anmeld Citér

25. juni 2024

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Vi går til salmesang og i mødregruppe, jeg orker ikke at gå til mere og han kan ikke sidde op endnu. Så jeg ønsker idéer til hvad vi kan lave hjemme

Han vil heller ikke op og støtte på fødderne så der er vi lidt udfordret også

Anmeld Citér

25. juni 2024

*.*

Profilbillede for *.*
Mor til 3 + en engel
Anonym skriver:

Han vil heller ikke op og støtte på fødderne så der er vi lidt udfordret også

Måske øve noget balance med bobles så? Kyllingen kan han ligge på, så han får fornemmelsen af at komme op på arme/knæ. Donut er rigtig god til balance også. Og eventuelt noget babysvømning kan styrke ham motorisk også hvis du har overskuddet. 
balance med bobles osv kan du øve hjemme jo. 
Leg/tumle med ham så han får brugt kroppen og får øvet det med at komme op og se på mor når han løfter sig på armene osv.

Anmeld Citér

25. juni 2024

Anonym trådstarter

*.* skriver:

Måske øve noget balance med bobles så? Kyllingen kan han ligge på, så han får fornemmelsen af at komme op på arme/knæ. Donut er rigtig god til balance også. Og eventuelt noget babysvømning kan styrke ham motorisk også hvis du har overskuddet. 
balance med bobles osv kan du øve hjemme jo. 
Leg/tumle med ham så han får brugt kroppen og får øvet det med at komme op og se på mor når han løfter sig på armene osv.

Tak for svar, han kan sagtens komme op på alle 4 og kravler også næsen. Han gider bare ikke stå når vi holder ham, men ja at bruge kroppen mere kunne vi godt blive bedre til. Tak!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.