Brystløft - hvor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.474 visninger
10 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
21. juni 2024

Anonym trådstarter

Hej - jeg ved godt emnet ikke lige er om babyer - måske mere om kroppen efter babyer.

Jeg vil gerne have foretaget et stort brystløft uden implantater. Min plan var at få det foretaget i Sverige, men klinikken er desværre gået konkurs. 

er der nogle af jer der kan anbefale en dygtig kirurg i Danmark der foretager brystløft uden implantat og har gode resultater? Søger ikke det billigste tilbud, da jeg hellere vil betale ekstra for det bedste resultat. 

alternativt kan I anbefale en hjemmeside/debatforum hvor jeg kan spørge? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2024

*.*

Profilbillede for *.*
Mor til 3 + en engel

Min veninde fik det lavet ved Aleris og var rigtig glad for dem (og resultatet).

Anmeld Citér

21. juni 2024

Anonym

HCA klinikken i Odense

Anmeld Citér

21. juni 2024

Tip!

Jeg skal have foretaget brystløft til august - men igennem det offentlige. Skal opereres i Aalborg.. for 2 år siden fik jeg lavet en 360 fdl på Aros privathospital i Århus og er bare super godt tilfreds med resultatet. Jeg blev opereret af Ole Momsen. Skulle Aalborg aflyse min tid igen, så vil jeg henvises til Aros igen. 

Anmeld Citér

21. juni 2024

Anonym trådstarter

Tip! skriver:

Jeg skal have foretaget brystløft til august - men igennem det offentlige. Skal opereres i Aalborg.. for 2 år siden fik jeg lavet en 360 fdl på Aros privathospital i Århus og er bare super godt tilfreds med resultatet. Jeg blev opereret af Ole Momsen. Skulle Aalborg aflyse min tid igen, så vil jeg henvises til Aros igen. 

Tak for svar. Hvordan kan det være du får det gennem det offentlige? 

Anmeld Citér

21. juni 2024

Anonym

Jeg fik foretaget et brystløft uden implantater for 10 år siden ved Citadell klinikken i Sverige. Mit resultat blev virkelig pænt og jeg følte mig i trygge hænder. Hvis klinikken stadigvæk findes kan stedet ihverfald godt anbefales. Jeg brugte desuden lang tid dengang på at undersøge hvilken kirurg der var bedst til at lave brystløft.

Anmeld Citér

21. juni 2024

Tip!

Anonym skriver:

Tak for svar. Hvordan kan det være du får det gennem det offentlige? 

Fordi jeg er godkendt til det efter et massivt vægttab på over 50 kg. 
 Det er plastic kirurgerne der vurdere hver patient individuelt.. Hvis du har meget hæng (der skal være over 30 cm fra dit kraveben og til hvor dit bryst går længst ned) kan det være du kan blive godkendt i det offentlige. Derudover har jeg andre gener i forbindelse med de store (og tunge) bryster. 

Anmeld Citér

21. juni 2024

Alha

Profilbillede for Alha

Aleris har flere dygtige plastikkirurger, som laver brystløft uden implantater, både i Aalborg, Århus og København.

Kig på www.aleris.dk

Anmeld Citér

22. juni 2024

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg fik foretaget et brystløft uden implantater for 10 år siden ved Citadell klinikken i Sverige. Mit resultat blev virkelig pænt og jeg følte mig i trygge hænder. Hvis klinikken stadigvæk findes kan stedet ihverfald godt anbefales. Jeg brugte desuden lang tid dengang på at undersøge hvilken kirurg der var bedst til at lave brystløft.

Kan du huske hvem der opererede dig?

Anmeld Citér

22. juni 2024

Anonym

Ja, han hed Jorg Borg. Ved ikke om han stadigvæk arbejder hos dem. Men han er ihvertfald vanvittig dygtig til brystløft.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.