Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Har brug for lidt flere øjne på tester meget tidligt - er nok i uge 3+2 nu. Ser i noget? Eller
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Har brug for lidt flere øjne på tester meget tidligt - er nok i uge 3+2 nu. Ser i noget? Eller
Den ser tør ud, har du aflæst den først over tid?
Love Angel skriver: Den ser tør ud, har du aflæst den først over tid?
Billedet er taget efter tid - men, så noget indenfor tid, så er den bare blevet lidt mere “tydelig” her efter tid. Er bare itvilv om det er en snyder eller om den er positiv
Tester self igen imorgen, men det kunne bare være rart at høre hvad andre tænker.. synes altid man stirrere sig blind på de test
Anonym skriver: Billedet er taget efter tid - men, så noget indenfor tid, så er den bare blevet lidt mere “tydelig” her efter tid. Er bare itvilv om det er en snyder eller om den er positiv
Et godt råd, lad være at aflæse test efter tid. Det vil skuffe dig så meget. Taler af erfaring jeg vil ikke råde dig til at stole på det du så. Tag en ny test imorgen og aflæs inden for tid. Og du ved også godt at du tester tidlig. Så der masser af tid til at den kan nå at blive positiv. Krydser for at du om kort tid stå med en positiv test
Anonym skriver: Tester self igen imorgen, men det kunne bare være rart at høre hvad andre tænker.. synes altid man stirrere sig blind på de test
At stirre sig blind kender jeg alt for godt.
Efter tid = negativ uanset hvad du har ser før tid.
Love Angel skriver: Et godt råd, lad være at aflæse test efter tid. Det vil skuffe dig så meget. Taler af erfaring jeg vil ikke råde dig til at stole på det du så. Tag en ny test imorgen og aflæs inden for tid. Og du ved også godt at du tester tidlig. Så der masser af tid til at den kan nå at blive positiv. Krydser for at du om kort tid stå med en positiv test
Tak for svar og lige præcis - det så dumt at teste før forventet mens
Har lige taget en ny. Det her kom indenfor 1.5 minut.
Kan godt se en ekstra streg på alle teste
__anonym skriver: Kan godt se en ekstra streg på alle teste
Tak for svar
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128