Spørgsmål vedr mini piller som 45 årig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

755 visninger
9 svar
1 synes godt om
18. juni 2024

Meheju

Profilbillede for Meheju

Hej alle

Jeg bliver nødt til at vide om der er nogle mellem 40 og 50 der tager mini piller eller bare helt har droppet prævention?

Jeg tager pt mini piller nu og har gjort det i ca 3 måneder, men for pokker det er op ad bakke. Jeg pletbløder og der kommer aldrig en ordentlig mens.

Min læge vil ikke bevillige mig p piller mere grundet min alder (45 år) og jeg vil ikke have spiral.

Hvad har I gjort i den alder? Bare stoppet men prævention eller hvad.

Nogle der har været på mini piller med samme gener som mig?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2024

Darling

Det er helt normalt at pletbløde på mini piller desværre. Og det er ikke sikkert man får mens på dem, jeg har ikke haft mens på dem endnu. Jeg er godt nok kun 30, men jeg pletbløde  flere gange om måneden

Anmeld Citér

18. juni 2024

Minime2018

Profilbillede for Minime2018

tror det er normalt at pletbløde i starten

Anmeld Citér

18. juni 2024

EKAB

Profilbillede for EKAB

Jeg er midt i 30’erne og får også minipiller. Jeg pletblødte på alle mærker indtil jeg prøvede Delamonie zandos. Jeg har ikke blødt de sidste 3 år

Anmeld Citér

18. juni 2024

Seldomseen

Profilbillede for Seldomseen

Jeg er 44 og også på minipiller. Det er træls med pletblødning i starten - men det går over efter nogle måneder. Jeg blev dog faktisk gravid sidste år trods jeg tog dem. Så skal nok finde på noget andet.  

Anmeld Citér

19. juni 2024

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg forstår ikke, at din læge ikke vil udskrive p-piller. Det vil min læge gerne og jeg er lidt ældre end dig

Anmeld Citér

19. juni 2024

Seldomseen

MoarHvidovre skriver:

Jeg forstår ikke, at din læge ikke vil udskrive p-piller. Det vil min læge gerne og jeg er lidt ældre end dig

Det ville min heller ikke, da jeg blev 40.

Anmeld Citér

19. juni 2024

Meheju

Profilbillede for Meheju
Seldomseen skriver:

Jeg er 44 og også på minipiller. Det er træls med pletblødning i starten - men det går over efter nogle måneder. Jeg blev dog faktisk gravid sidste år trods jeg tog dem. Så skal nok finde på noget andet.  

Uhhhh ja det er mega træls med pletblødning og man skal være meget præcis med at tage dem.

Men graviditet på dem alligevel..... hmmmm... beholdte I barnet

Anmeld Citér

19. juni 2024

Seldomseen

Meheju skriver:

Uhhhh ja det er mega træls med pletblødning og man skal være meget præcis med at tage dem.

Men graviditet på dem alligevel..... hmmmm... beholdte I barnet

Nej, det gjorde vi ikke. Det var ikke let. Men ja, jeg fik en abort. 

Anmeld Citér

19. juni 2024

Maximus4

Jeg har hørt fra mange veninder at de er blevet deprimeret af mini piller. Så hvis jeg var dig ville jeg foretrække kondom. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.