Barselsdagpenge timesats

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

805 visninger
6 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
17. juni 2024

Anonym trådstarter

Hvis jeg er ansat på 48 timer i ugen, skal jeg så regne med at jeg får barselsdagpenge for 48 timer? Eller kan jeg maks få for 37 timer?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2024

drabo

Profilbillede for drabo

Ville ringe til ud betaling Danmark

Anmeld Citér

17. juni 2024

Anonym

Du kan Max få for x antal timer, der er et Max beløb og det er ikke voldsomt højt. Du kan finde satsen ved en Google søgning eller ringe derind

Anmeld Citér

17. juni 2024

Anonym

De regner ikke på time basis det hedder jo DAGPenge, så et beløb pr dag man er på barsel..

Anmeld Citér

17. juni 2024

Jixy

Profilbillede for Jixy

Du kan læse om der her: https://www.borger.dk/familie-og-boern/barsel-oversigt/barsel-loenmodtagere/barsel-loenmodtagere-ny-orlovsmodel

Under den fold ud kasse, der hedder “Hvor meget kan jeg få i barselsdagspenge”

Anmeld Citér

17. juni 2024

Anonym trådstarter

Jixy skriver:

Du kan læse om der her: https://www.borger.dk/familie-og-boern/barsel-oversigt/barsel-loenmodtagere/barsel-loenmodtagere-ny-orlovsmodel

Under den fold ud kasse, der hedder “Hvor meget kan jeg få i barselsdagspenge”

Tak! Der står et eksempel på 40 timer med en timeløn på 110 (under den højeste sats). Der skiver de 110 x 40. Men jeg er ansat på og arbejder 48 timer om ugen, til en løn over deres højeste sats og skal derfor så have den højeste sats. Det er det der forvirrer mig lidt. Jeg kan nemlig ikke finde noget om deres maks beløb pr uge

Håbede lidt der var nogen herinde, der også havde været ansat i en 48 times stilling der kunne have hjulpet med at svare

Anmeld Citér

17. juni 2024

Jixy

Profilbillede for Jixy

Tak! Der står et eksempel på 40 timer med en timeløn på 110 (under den højeste sats). Der skiver de 110 x 40. Men jeg er ansat på og arbejder 48 timer om ugen, til en løn over deres højeste sats og skal derfor så have den højeste sats. Det er det der forvirrer mig lidt. Jeg kan nemlig ikke finde noget om deres maks beløb pr uge

Håbede lidt der var nogen herinde, der også havde været ansat i en 48 times stilling der kunne have hjulpet med at svare

Som jeg læser det er max beløb pr. uge på 4.695 kr.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.