Hvad er muligt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

681 visninger
5 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
16. juni 2024

Anonym trådstarter

Åh jeg regner og regner men kan ikke finde ud af om det er realistisk. 

jeg var med min mand d. 21/5. 
havde forventet mens d. 1/6. 
jeg testede d. 1/6 og 2/6 men negativ. 
jeg havde ikke en normal mens, kun en vag pletblødning som ikke engang krævede trusseindlæg da det kun var når jeg tørrede mig (gammelt blod ikke frisk - beklager detaljerne). 
jeg er ikke sikker på ÆL. Jeg har PCOS og har oplevet min ÆL ligger meget tidligt eller sent i cyklus det svinger. Pt er min cyklus ret stabil (26-29 dage)

Grunden til jeg tror der er en graviditet, er fordi jeg har ved mine tidligere graviditeter haft 3 tegn: uren hud (som jeg ellers aldrig har), udpræget træthed og migræne anfald (jeg får kun migræne når jeg har været gravid). 
Jeg har ikke købt test efterfølgende, da jeg oplever det som en enorm skuffelse. Jeg ved godt at en test er den eneste afklaring men prøver nok at rationalisere lidt inden jeg køber en og får be- eller afkræftet det. 

Nå men jeg tænker d 1/6 skulle jeg umildbart have været 4+0. Men hvis vi nu siger ÆL har rykket sig, samt så er der implantations tiden, så tænker jeg umildbart jeg kan trække den så vidt som befrugtning er sket d 28/5? I så fald vil jeg jo være meget kortere end 4+0? 
eller forstår jeg ikke at regne? 

Vil nogen give sit besyv med og måske regne på hvad der kan være muligt?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2024

Aalborgtøsen

Profilbillede for Aalborgtøsen

Det er svært for os at svare på. Synes da bestemt, du skal tage en ny test. Ellers kører det alt for meget rundt i hovedet på dig og så får du svar. 

Anmeld Citér

17. juni 2024

Anonym

Tag en test, alt det gætteri for hverken du eller vi noget ud af. Det er det eneste som kan svare dig på det, er den positiv så kan du bestille en tidlig scanning, vent evt 3 uger så er du sikker på at det ikke er for tidligt

Anmeld Citér

17. juni 2024

Anonym trådstarter

Som sagt ved jeg godt det kun er muligt med et svar ved at tage en test. 
jeg regner på det fordi jeg nok nærmere forsøger at rationalisere hvorfor den vil være negativ.. derfor tænkte jeg nogen måske bare kan de dage der på rygraden og kunne regne med mig…

Anmeld Citér

17. juni 2024

Jixy

Profilbillede for Jixy

Hvis I har været sammen d. 21/5 og ikke derefter, så er det umiddelbart ikke realistisk at ægget er blevet befrugtet, da sæd kan overleve op til 5 dage.

Men derfor kan du jo godt være blevet gravid umiddelbart tæt på d. 21/5. 
Og det bare endnu ikke kunne ses på testen, de dage du testede. Så jeg ville også teste igen, hvis jeg var dig

Anmeld Citér

17. juni 2024

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Synes du skal tag en ny test. Da din ægløsning kunne ha tygget sig lidt.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.