Ondt her underliv. Billede fra nettet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.423 visninger
8 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
15. juni 2024

Anonym trådstarter

For ca 1-2 måned siden, begyndte jeg pludselig at få godt ondt i venstre side. Det kom og forsvandt igen i tide og utide, over en længere periode. 
jeg fik aldrig spurgt lægen og derfor fandt jeg aldrig ud af hvad det var. Det forsvandt og derfor tænkte jeg ikke mere over det. 

men nu er det kommet igen bare i højre side. 
det gør godt ondt når det kommer, og så forsvinder det igen. 
men nu vil jeg ringe til min læge onsdag (først tlf tid der) og så høre hvad det er. 

jeg ved ikke hvad området hedder. 
men tænkte på om nogle andre har oplevet det? Og kunne fortælle mig lidt om hvad det kunne være.  

lånt billede fra nettet og markeret området med de røde ringe. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2024

Haooy_3

Profilbillede for Haooy_3

Et bud kunne være at du mærker din ægløsning.. jeg mærker min I perioder og i andre slet ikke. Det er bekræftet ved gynækolog at det er min ægløsning jeg mærker indimellem. 

Men ingen her kan give svar på hvad det er

Anmeld Citér

15. juni 2024

Anonym trådstarter

Haooy_3 skriver:

Et bud kunne være at du mærker din ægløsning.. jeg mærker min I perioder og i andre slet ikke. Det er bekræftet ved gynækolog at det er min ægløsning jeg mærker indimellem. 

Men ingen her kan give svar på hvad det er

Men kan det virkelig være min ægløsning når? Jeg er 33 har tre børn og har aldrig oplevet dette før

nej ved godt ingen kan svare helt på det, tænkte bare om nogle måske også havde oplevet det før 

Anmeld Citér

15. juni 2024

Haooy_3

Anonym skriver:

Men kan det virkelig være min ægløsning når? Jeg er 33 har tre børn og har aldrig oplevet dette før

nej ved godt ingen kan svare helt på det, tænkte bare om nogle måske også havde oplevet det før 

Mit er først kommet i 30'erne (er 34) og efter 2 børn. Så ja det vil jeg mene det kan �� 

Anmeld Citér

15. juni 2024

Anonym trådstarter

Haooy_3 skriver:

Mit er først kommet i 30'erne (er 34) og efter 2 børn. Så ja det vil jeg mene det kan �� 

Okay tusind tak for svar. Det gjorde mig mere rolig med dine beskeder

Anmeld Citér

15. juni 2024

Haooy_3

Anonym skriver:

Okay tusind tak for svar. Det gjorde mig mere rolig med dine beskeder

Det er jeg glad for Men igen, jeg ved jo ikke om det er det samme. Men det er klart en mulighed 

Anmeld Citér

15. juni 2024

Anonym

Er du nervøs så kontakt din læge på mandag, det kan være alt muligt jo

Anmeld Citér

16. juni 2024

Solsikke9

Profilbillede for Solsikke9

Sikkert ægløsning som en anden skriver. Kroppen ændrer sig hele tiden også mens/ægløsning symptomer. Men fint at høre lægen ad. Jeg synes selv min ægløsningssmerter sidder lidt længere oppe end på billedet.

Anmeld Citér

16. juni 2024

Timf

Profilbillede for Timf

Det kan snildt være din ægløsning jeg har tre børn og det er først her efter jeg fik min sidste at jeg får suuuper ondt der lidt ligesom voldsomme mens smerter.

Men ved ting som ikke er normale hos dig, så altid kontakt lægen  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.