Hjælp til fagtermer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.133 visninger
10 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
12. juni 2024

Anonym trådstarter

Hej de damer.

Jeg er i uge 5+2 i dag. Er blevet indkaldt til ekstra scanning i morgen (de kunne ikke se graviditeten i søndags). I indkaldelsen står der følgende: "insuff stigende s-hcg fra 8100 til 12000." 

Er vi enige om det betyder at det ikke er steget "nok"?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2024

Esj

Profilbillede for Esj

Ja det korrekt 

Anmeld Citér

12. juni 2024

Anonym trådstarter

Esj skriver:

Ja det korrekt 

Tak. Synes bare det var så højt, men sådan kan det jo gå. 

Anmeld Citér

12. juni 2024

Anonym trådstarter

Jeg forstår bare ikke helt.. søndag aften var hCG på 8100 under indlæggelse, og i går formiddag fik jeg taget den sidste blodprøve, hvor det lå på 12000. Det er jo ikke engang 48 timer, så jeg synes da det er en fin stigning

Anmeld Citér

12. juni 2024

Anonym

Når det når over x antal så skal det ikke stige til det dobbelte, jeg kan ikke huske hvornår men hvis der ikke kan ses en antydning af noget så er det fint de holder holde, er du sikker på du er så langt henne? 

Anmeld Citér

12. juni 2024

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Når det når over x antal så skal det ikke stige til det dobbelte, jeg kan ikke huske hvornår men hvis der ikke kan ses en antydning af noget så er det fint de holder holde, er du sikker på du er så langt henne? 

Jeg tror de er bange for det sidder udenfor livmoderen, da jeg døjer en del med smerter.. Jeg er usikker på hvor langt jeg er henne, for den er lavet på trods af beskyttelse, så det var slet ikke planlagt. Min sidste menstruations første dag var den 7. maj. Jeg synes bare hCG var højt i forhold til hvor langt jeg burde være, så det kommer bag på mig at de skriver insuff. der står at de så en lille opklaring i livmoderen i søndags, men uden sikker gestationssæk det hænger ikke rigtig sammen med hCG niveau synes jeg..

Anmeld Citér

12. juni 2024

Anonym

Anonym skriver:

Jeg tror de er bange for det sidder udenfor livmoderen, da jeg døjer en del med smerter.. Jeg er usikker på hvor langt jeg er henne, for den er lavet på trods af beskyttelse, så det var slet ikke planlagt. Min sidste menstruations første dag var den 7. maj. Jeg synes bare hCG var højt i forhold til hvor langt jeg burde være, så det kommer bag på mig at de skriver insuff. der står at de så en lille opklaring i livmoderen i søndags, men uden sikker gestationssæk det hænger ikke rigtig sammen med hCG niveau synes jeg..

Nej det er selvfølgelig rigtigt, det kan også være et vindæg der er hcg ofte forhøjet også  

Anmeld Citér

12. juni 2024

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Nej det er selvfølgelig rigtigt, det kan også være et vindæg der er hcg ofte forhøjet også  

Begynder man så bare at bløde mon? 

Anmeld Citér

12. juni 2024

Anonym

Anonym skriver:

Begynder man så bare at bløde mon? 

Nogen gør og andre gør ikke jeg har haft to og min krop kunne selv komme af med dem

Anmeld Citér

12. juni 2024

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Nogen gør og andre gør ikke jeg har haft to og min krop kunne selv komme af med dem

Tak for dit svar

Jeg håber lidt der snart sker noget, det svier og gør ondt, så det må gerne snart komme ud hvis det er den vej det går alligevel  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.