Hvor hurtigt blev i gravide efter p-pille stop?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.695 visninger
12 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
11. juni 2024

Sgp2016

Profilbillede for Sgp2016

Så er projekt lillebror/lillesøster sat i værk! 
P-pillerne er smidt, og har haft smerter, som jeg tror ægløsningen er skyld i. (ÆL test positiv, samt udflåd der siger det samme) 

Så vi har selvfølgelig hygget både op til ÆL og efter. 

Nu er jeg nysgerrig på hvor hurtigt folk er blevet gravide efter p-pille stop?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2024

Anonym

11 måneder tog det som vi desværre mistede, det er helt normalt at det tager et år.

Anmeld Citér

12. juni 2024

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

For os var der gevinst med det samme. Jeg nåede ikke at få en “rigtig” menstruation. 

Anmeld Citér

12. juni 2024

Orkide321

Sgp2016 skriver:

P-pillerne er smidt, og har haft smerter, som jeg tror ægløsningen er skyld i. (ÆL test positiv, samt udflåd der siger det samme) 

Blev gravid i 4. Cyklus. De 2 første skulle min cyklus lige stabilisere sig. 
Er nu gravid i uge 25 ������

Anmeld Citér

12. juni 2024

__anonym

Profilbillede for __anonym
Sgp2016 skriver:

Havde været på p-piller i 10+ år. Stoppede november 2020, men vi forsøgte først januar 2021. Fik først positiv test september 2021 (mistede desværre). Mistede desværre 2 mere efterfølgende, og var i udredning hvor vi holdte pause. Fik positiv test igen februar 2022, fik vores datter i oktober 2022, og nu er lillesøster også på vej (ingen prævention efter første fødsel, men mistede endnu engang inden lillesøster). 

Håber det går hurtigt for jer

Anmeld Citér

12. juni 2024

Hamder

Profilbillede for Hamder

Alle 3 gange i første hug ( inde for 1 mrd) efter smidt pille, men det er så meget forskelligt vi har fået at vide min kone og jeg passer super godt sammen, har også fået fortalt vi er sådanne et par der kunne risikere at blive gravid på piller og spiral osv 

Hvor imod min ex og jeg slet ikke kunne efter flere års forsøg selv med hjælp ude fra lykkes det ikke, og der var ikke noget med nogen af os, 

Anmeld Citér

12. juni 2024

Anonym

8 måneder. 

Anmeld Citér

12. juni 2024

Anonym

Alle gange er jeg blevet gravide efter 3 cyklusser

Anmeld Citér

12. juni 2024

B&J

Første gang 3mdr

Anden gang 5mdr

Og vi havde bare sex når vi havde lyst 

Anmeld Citér

12. juni 2024

Anonym

Hamder skriver:

Alle 3 gange i første hug ( inde for 1 mrd) efter smidt pille, men det er så meget forskelligt vi har fået at vide min kone og jeg passer super godt sammen, har også fået fortalt vi er sådanne et par der kunne risikere at blive gravid på piller og spiral osv 

Hvor imod min ex og jeg slet ikke kunne efter flere års forsøg selv med hjælp ude fra lykkes det ikke, og der var ikke noget med nogen af os, 

Hvordan vurderer man det? Altså hvilke test har I fået taget, der viser du og din kone passer godt sammen?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.