Gravid 3+5/6, blødning. Udvikling i tests

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.066 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
11. juni 2024

Kirla

Hejsa

Min mand og jeg har forsøgt i over 14 mdr at blive gravide. Vi har mistet to graviditeter i uge 5. Vi er blevet henvist til gynækolog mhp. udredning for ufrivillig barnløshed (har tid om 14 dage)

Jeg har for et par dage siden fået positiv graviditetstest ca. 3+3/4 (1. billede). Jeg kan ikke tro mine egne øjne! Jeg havde ærligt opgivet håbet... 

I går begyndte jeg at bløde en smule, der var kun blod når jeg tørrede mig. Meget lyst blod og efterfølgende brunlig. Det er stoppet igen. 

I morges tog jeg graviditetstest igen (2. billede). Der er jo helt fin fremgang i stregerne Må være ca. 3+5/6. Jeg er bare bekymret for den blødning - specielt når jeg har historik med at miste. 

Nogen der har prøvet noget lignende? Hvordan slapper man af i angsten? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2024

Anonym

Det kan sagtens være helt normalt at bløde så længe du ikke har smerter og bløder klumper. Jeg har blødt i 5 graviditer og har 2 børn. 

Med mit ene barn blødte jeg i 13 uger, jeg fandt ro med scanninger. Du kan evt høre lægen om de vil måle hcg for at se hvilken vej det går.

Anmeld Citér

11. juni 2024

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Det helt normalt at bløde i graviditet, har blødt 2 af mine graviditeter. Frygt kun hvis du få smerter. Det jeg siger er ren personlig erfaring.

Anmeld Citér

12. juni 2024

Tami

Profilbillede for Tami

For mig har blødning i en graviditet aldrig været et godt tegn. Når det så er sagt er der mange der bløder uden det har nogen betydning. 

Hvis jeg var dig ville jeg se tiden an og teste de kommende dage, for at se om der sker en udvikling i den ene eller anden retning.

Håber det bedste for dig. 

Anmeld Citér

12. juni 2024

__anonym

Profilbillede for __anonym

For mig har blødning heller aldrig været et godt tegn (1 barn og 1 på vej ud af 6 graviditeter).

Håber det er uden betydning for dig

Anmeld Citér

12. juni 2024

Lillehjerte

Profilbillede for Lillehjerte

Det er i hvert fald en fin udvikling i testen.

Her har blødning aldrig været et godt tegn. Jeg har været gravid 8 gange og fået 3 børn ud af det. Jeg har ikke blødt ved nogle af de blivende graviditeter, men mine aborter er alle startet med blødning. 

Men nogle bløder jo uden der er noget alvorligt galt. 

Der er ikke andet for end at være tålmodig. Prøv at teste igen i morgen. Evt spørg lægen om du kan få fulgt dit hcg, når du nu er ekstra sårbar.

Krydser fingre for dig

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.