Jeg savner mit tøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

688 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
11. juni 2024

Anonym trådstarter

Det lyder fjollet, men jeg savner så meget mit for store tøj. Jeg har tabt mig 25 kg (og er stolt!) og mangler ca. 8-10. Mit gamle tøj sidder forfærdeligt. Jeg havde håbet, jeg kunne bruge det løst, men det ligner jo en sæk på mig og får mig til at se ud som om, jeg ikke har tabt mig. 

Jeg har svært ved at finde tøj, som jeg er helt vild med, og det virker uoverskueligt og dyrt at starte forfra. Her på landet er der langt imellem genbrugsbutikker med pænt tøj. Så hvad gør jeg lige med mit luksusproblem? Lærer at sy og syr det gamle tøj ind?

Andre som har været i samme båd? Hvis så, hvad gjorde I? Fik I opbygget en garderobe, I blev ordentligt glad for? Og bør jeg vente med at købe mere end det essentielle, indtil de sidste kilo er tabt? Det har gået meget langsommere det sidste stykke tid, og jeg er utålmodig efter tøj, som jeg føler mig godt tilpas i...

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2024

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Jeg har tabt mig 32 kg, og købte billigt basis tøj løbende. Sidst i vægttabet begyndte jeg at opbygge min nye garderobe, og har fundet tøj jeg er glad for, selvom noget af det jeg havde var svært at sige farvel til.

Anmeld Citér

11. juni 2024

Anonym

Jeg køber en del tøj på Reshopper

Anmeld Citér

11. juni 2024

Tip!

Jeg har tabt mig 50 kg for år tilbage - og hvis der var noget jeg ikke ville, var det at gå i for stort tøj.. det ser sjusket ud. 
syns faktisk det er relativt billigt at købe tøj nu kontra før. Kan nemt finde bukser i min lokale tøj butik til et par 100 kr eller max 300. 
før kostede et par bukser jo nemt 800-1000 kr i storpige butikken. 
Leggings/kjoler fåes tit billigt i Føtex/Bilka.. et par billige t shirts (jeg har nogle jeg bruger fortsat på job).. Jeg har dog ikke nogen ordentlig vinterjakke, venter med at købe en kvalitets en til efter min sidste operation, så jeg ved at jeg kan bruge den i et par år. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.