Jeg går lige til sagen. Min mand og jeg kan oprigtigt ikke fungere sammen. Vi er som dag og nat. Har forskellige værdier og syn på alt. Han vil gerne køre karriere og have lov til at bruge krudt på det. Jeg har stået med vores barn, ferier, sygedage osv. Har givet op på min karriere for at give vores barn en rolig hverdag osv. Og nu har vi så ifølge manden ikke råd til, at jeg kan læse videre. Men han laver jo ikke andet end at arbejde
Vi taler ikke rigtigt sammen medmindre det omhandler vores barn, og vi tilbringer aldrig tid sammen. Manden har for travlt med alt muligt andet. Jeg har brug for omsorg, nærvær og fuld opmærksomhed fra ham, men det har jeg opgivet nu. Bragte på banen den anden dag efter et kæmpe skænderi, at vi burde måske slutte forholdet, og han var nærmest ved at få et "hjerteanfald". Han sagde alt muligt med, at han elsker mig og han har aldrig elsket en ligeså højt osv. Han vil heller ikke give 4,5 år væk. Og det synes jeg ikke, hænger sammen med at jeg i de seneste år har givet udtryk for at der skal ske kæmpe ændringer hvis det her forhold skal blive godt og fortsætte. Jeg føler han prøver på, at manipulere med mig så forholdet kan fortsætte.
Jeg var så smask forelsket i ham, da vi mødte hinanden, og troede vi skulle blive gamle sammen 
Anmeld
Citér