Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvad synes i den ligner? Jeg synes den ligner en dreng
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Har du fået at vide at det er en pige siden du spørger sådan?
For jeg synes også tydeligt at det ligner skamlæber. Det er de tre hvide streger man kan se.
Husk at piger også har 'noget' mellem benene
Pige, man er ikke i tvivl hvis det er en tap. Det er det der slet ikke.
Lillehjerte skriver: Har du fået at vide at det er en pige siden du spørger sådan? For jeg synes også tydeligt at det ligner skamlæber. Det er de tre hvide streger man kan se. Husk at piger også har 'noget' mellem benene
Synes bare billede nr. 2 ligner små kugler. og nej, har ikke fået noget at vide
Darling skriver: Pige, man er ikke i tvivl hvis det er en tap. Det er det der slet ikke.
Okay, spændende. Billederne er fra uge 15+, ved ikke om det er for tidligt
Evt set den ind på nub teori gueens på facebook de vildt gode
Anonym skriver: Okay, spændende. Billederne er fra uge 15+, ved ikke om det er for tidligt
Det er det ikke du kan købe kønsscanning fra 14+0. Jeg har to drenge og de så slet ikke sådan ud
Var til scanning igen i dag og fandt ud af, at det var en dreng så min datter Mille får sig en lillebror til Oktober har vedhæftet scanningsbilledet fra i dag.
Anonym skriver: Var til scanning igen i dag og fandt ud af, at det var en dreng så min datter Mille får sig en lillebror til Oktober har vedhæftet scanningsbilledet fra i dag.
Stort tillykke! Spøjst billede. Er det kønsorganerne?
__anonym skriver: Stort tillykke! Spøjst billede. Er det kønsorganerne?
Ja nedefra det er en screenshot fra en video, jeg kunne ikke gøre det tydeligere
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128