Gave til en pige på 6 år

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.399 visninger
8 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
8. juni 2024

Anonym trådstarter

Min venindes datter blev 6 og da jeg er inviteret med til hendes fødselsdag skal hun naturligvis have gave hun har ganske få ønsker men blandt hendes ønsker er en pæn taske og musikinstrumenter jeg har ikke selv børn så jeg er lidt i vildrede men jeg overvejer en af de her to muligheder og så købe noget slik og putte i hvilken en af de her to vil i mene vil være det bedste valg til en 6 året ?

En Casual Rygsæk Minnie Mouse

mål: 22 x 25,5 x 11,4 cm

Eller

En 

Mål 40x29x20 cm

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2024

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Anonym skriver:

Min venindes datter blev 6 og da jeg er inviteret med til hendes fødselsdag skal hun naturligvis have gave hun har ganske få ønsker men blandt hendes ønsker er en pæn taske og musikinstrumenter jeg har ikke selv børn så jeg er lidt i vildrede men jeg overvejer en af de her to muligheder og så købe noget slik og putte i hvilken en af de her to vil i mene vil være det bedste valg til en 6 året ?

Eller

En rullekuffert Mariehøne eller bi 

Mål 40x29x20 cm

Køb hvad du synes hun skal have. Gå ned i en butik og se på tingene. Hør med de ansatte..��

Anmeld Citér

8. juni 2024

Anonym trådstarter

Eller

En 

Mål 40x29x20 cm

En rettelse

det er en kuffert som er formet som en mariehønen eller bi der har målene Mål: 40x29x20 cm kunne ikke nå at skrive det ind det er bare hvis i undrer jer over hvad det er

Anmeld Citér

8. juni 2024

Anonym

Lyder som en skøn gave  

Vælg den du synes er sødest og pænest, så skal hun nok finde ud af bruge tasken. 

Tænker tasken er til leg - og så er målene mere underordnet 

Anmeld Citér

8. juni 2024

Fortvivlet

Profilbillede for Fortvivlet

Altså min dreng på 7 år, men den gang 6 år, synes ting med Micki mouse er virkelig barnligt, så det ville jeg nok også have i tankerne

Anmeld Citér

8. juni 2024

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Anonym skriver:

Eller

En 

Mål 40x29x20 cm

Men forhør dig om hun er til Minnie Mouse eller om der er andre figurer hun bedre kan li

Anmeld Citér

9. juni 2024

Anonym

Anonym skriver:

Eller

En 

Mål 40x29x20 cm

Vil bare sige, jeg synes, du virker som en god veninde, der gerne vil gøre det godt for hendes datter

Anmeld Citér

10. juni 2024

Aalborgtøsen

Profilbillede for Aalborgtøsen

En taske lyder som en skøn gave.  Jeg ville gå med en taske frem for en kuffert. Prøv evt. at tage i H&M eller Føtex/Bilka - de har tit mange fine tasker. Min datter er 8 år og elsker stadig nuttede ting og drages af deres hylder  

En anden ide er en squishmallows, dem elsker de fleste piger i den alder i øjeblikket. 

Anmeld Citér

10. juni 2024

*.*

Profilbillede for *.*
Mor til 3 + en engel

Rofa design har mine piger tasker fra. De er søde, personlige (med navn) og til en overkommelig pris. 
Jeg ville personligt ikke købe minnie mouse bi/mariehøne taske til en 6 årig. Hellere noget der kan bruges mange år frem. 

https://rofa.dk/da/sortiment/born/bornerygsaekke/?_gl=1*k71hr4*_up*MQ..&gclid=CjwKCAjwyJqzBhBaEiwAWDRJVFc_IDxEfxsCqVkTCQzYQglT17xdf6yX2OWbjAnC8ljI2wAn1AG5OhoC7pUQAvD_BwE

Håber du finder den rette taske! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.