Mærker stadig ikke liv 18+

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

611 visninger
9 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
4. juni 2024

Anonym trådstarter

Jeg er godt på vej mod 19+ og jeg mærker ikke liv endnu. Det er SÅ frustrerende, da jeg mærkede liv væsentlig tidligere de andre gange. 
Jeg er så bekymret for, om der er noget galt. Sidst vi så baby var 15+0 og der var alt godt. Jeg skal til md scanning om en uge

Andre der først har mærket liv “sent”?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2024

Anonym98

Anonym skriver:

Jeg er godt på vej mod 19+ og jeg mærker ikke liv endnu. Det er SÅ frustrerende, da jeg mærkede liv væsentlig tidligere de andre gange. 
Jeg er så bekymret for, om der er noget galt. Sidst vi så baby var 15+0 og der var alt godt. Jeg skal til md scanning om en uge

Andre der først har mærket liv “sent”?

Har først mærket begge mine børn omkring uge 20. Har haft moderkage foran begge gangene som også har en del at sige

Anmeld Citér

4. juni 2024

Anonym

Det er helt normalt? Hvor er din moderkage placeret?

Jeg mærkede først liv 20+ som andengangs trods min moderkage lå helt omme ved ryggen

Anmeld Citér

4. juni 2024

Anonym trådstarter

Den ligger foran

Anmeld Citér

4. juni 2024

Anonym

Anonym skriver:

Den ligger foran

Så giver det fint mening, du skal nok ikke forvente at mærke før 20+

Anmeld Citér

4. juni 2024

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Så giver det fint mening, du skal nok ikke forvente at mærke før 20+

Tak for svar 

Når det med at mærke liv er så meget senere end de andre gange, så bliver man jo helt nervøs, sikkert helt uden grund

Anmeld Citér

4. juni 2024

MortilF+V

Profilbillede for MortilF+V

Min moderkage har ligget foran, både med min store datter, på snart 10 år og lillesøster (som ligger i maven nu.

Med min første mærkede jeg bobler 17+6.

Med nr. 2 mærkede jeg første gang "rumsteren/små puf" 19+. Nu er jeg 20+0 og mærker hende ca. 1 gang om dagen- ikke ret meget, men er sikker på, at det er hende.

Anmeld Citér

6. juni 2024

Anonym trådstarter

MortilF skriver:

Min moderkage har ligget foran, både med min store datter, på snart 10 år og lillesøster (som ligger i maven nu.

Med min første mærkede jeg bobler 17+6.

Med nr. 2 mærkede jeg første gang "rumsteren/små puf" 19+. Nu er jeg 20+0 og mærker hende ca. 1 gang om dagen- ikke ret meget, men er sikker på, at det er hende.

Tak for dit svar! Rart at høre du også først mærkede noget “sent”

Vi skal heldigvis til md-scanning på onsdag og alt var godt til kønsscanningen. Så jeg håber virkelig at alt fortsat er som det skal være, trods jeg ikke har mærket noget

Anmeld Citér

6. juni 2024

MortilF+V

Profilbillede for MortilF+V
Anonym skriver:

Tak for dit svar! Rart at høre du også først mærkede noget “sent”

Vi skal heldigvis til md-scanning på onsdag og alt var godt til kønsscanningen. Så jeg håber virkelig at alt fortsat er som det skal være, trods jeg ikke har mærket noget

Det var så lidt. Jeg blev selv lidt nervøs denne gang, fordi jeg hurtigt kom til at sammenligne, med min første graviditet. 

Så er der jo ikke længe til. Jeg krydser fingre for, at alt ser fint ud til MD-scanning

Jeg var selv afsted I mandags, med nerver på. Alt så heldigvis fint ud

Anmeld Citér

6. juni 2024

Anonym trådstarter

MortilF skriver:

Det var så lidt. Jeg blev selv lidt nervøs denne gang, fordi jeg hurtigt kom til at sammenligne, med min første graviditet. 

Så er der jo ikke længe til. Jeg krydser fingre for, at alt ser fint ud til MD-scanning

Jeg var selv afsted I mandags, med nerver på. Alt så heldigvis fint ud

Man kommer nemlig lynhurtigt til at sammenligne med tidligere graviditeter

Dette er 3.gang og anden gang med moderkagen placeret foran. Men jeg håber og regner med at alt er fint til scanningen i næste uge

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.