Hvornår testede i positiv med nr 1 & 2?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

731 visninger
9 svar
1 synes godt om
4. juni 2024

Anonym trådstarter

Hej alle

vi forsøger på nr 2 og ville hører hvornår i kunne teste positivt med jeres nr 2,3 mv. skriv også gerne hvor lang tid det tog jer. 

jeg kunne teste positivt med min lille dreng 3+2 så havde håbet testen var positiv nu- men ved ikke om det helt hænger sammen således at man rammer noglelunde samme tidspunkt så kunne være sjovt at se hvad jeres erfaringer er. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2024

Nulle2020

Profilbillede for Nulle2020

Senere for hver graviditet her 3.gang først svagt positiv 4+1

Anmeld Citér

4. juni 2024

Anonym trådstarter

Nulle2020 skriver:

Senere for hver graviditet her 3.gang først svagt positiv 4+1

Så er der måske håb endnu for mig

Anmeld Citér

4. juni 2024

Darling

Du kan ikke sammenligne dine egne graviditer eller sammenligne dine med andre. For de er alle forskellige, også dine egne så fordi du har kunne teste positivt tidligt en gang eller fordi andre kan, så er det ikke sikkert du kommer til det igen. 

Testede positiv 3+3 med den første, jeg mistede 5 gange før det første børn hvor jeg testede positiv alt fra 3+1 til 3+4 (tester altid fra 3+0) det tog os 2 år.

Testede positiv 3+4 med nummer 2, jeg blev gravid første gang vi havde sex efter min fødsel med den ældste

Anmeld Citér

4. juni 2024

MortilF+V

Profilbillede for MortilF+V

Nr. 1 5+6,  jeg kunne have fået en positiv test 4+3, dog testede jeg i stedet for æl der..Som var meget positiv.

Nr. 2 (i maven) 3+4

Anmeld Citér

4. juni 2024

GodKarma

Profilbillede for GodKarma

Har aldrig testet før 4+0, tidligst 4+2. 

Og der har den, selvfølgelig, været positiv alle tre gange. 

Pøj pøj med nr 2

Anmeld Citér

4. juni 2024

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Anonym skriver:

Hej alle

vi forsøger på nr 2 og ville hører hvornår i kunne teste positivt med jeres nr 2,3 mv. skriv også gerne hvor lang tid det tog jer. 

jeg kunne teste positivt med min lille dreng 3+2 så havde håbet testen var positiv nu- men ved ikke om det helt hænger sammen således at man rammer noglelunde samme tidspunkt så kunne være sjovt at se hvad jeres erfaringer er. 

første 5+5

anden 9+2 (testede negativ omkring uge 5 da jeg følte jeg havde symptomer)

tredje 3+2

så her har det været som vinden blæser

Anmeld Citér

4. juni 2024

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1

1. Barn: blev gravid i 2. Cyklus og testede positiv omkring 4+ (det var en ups'er og derfor testede jeg ikke før). Mistede dog barnet i uge 8.

2. Barn: blev gravid i 2. Cyklus og testede positiv 3+2 - blev til vores datter.

3. Barn: blev gravid i 1. Cyklus og testede positiv 3+1 - blev til vores søn

Anmeld Citér

5. juni 2024

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Anonym skriver:

Hej alle

Med nr 1 testede jeg fra 4+0, men først positivt fra 4+3. 
ved nr 2 testede jeg positivt 3+1

Anmeld Citér

5. juni 2024

LillaRegnbue

Profilbillede for LillaRegnbue
  • 4+1 - en næsten usynlig streg. Testede ikke før. Er 8+2 i dag

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.