Angst

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.325 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
3. juni 2024

Anonym trådstarter

Har aldrig haft angst tidligere i mit liv, men er blevet ramt af det i den grad, og det der har trigget den, er situationen i verden pt.

Har fået henvisning til psykolog, men mange måneders ventetid, og har ikke råd til at betale selv

Har i nogle gode råd?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2024

drabo

Profilbillede for drabo

der er noget som hedder angst foreningen - måske det har nogle tilbud som kan hjælpe og hvor der er knap så lang vente tid.

Kunne du være så heldig at du eller din mand har adgang til sundhedsforsikring gennem enten jeres pensionskasse eller arbejdsplads - der er også tilskud til behandling, hvis man er medlem af sygeforsikringen danmark

Anmeld Citér

3. juni 2024

Anonym trådstarter

drabo skriver:

der er noget som hedder angst foreningen - måske det har nogle tilbud som kan hjælpe og hvor der er knap så lang vente tid.

Kunne du være så heldig at du eller din mand har adgang til sundhedsforsikring gennem enten jeres pensionskasse eller arbejdsplads - der er også tilskud til behandling, hvis man er medlem af sygeforsikringen danmark

Ang forsikring, det har jeg undersøgt, og der var ikke noget at hente.

Angst foreningen har jeg kontakt med, men det er ikke nok.

Anmeld Citér

3. juni 2024

*.*

Profilbillede for *.*
Mor til 3 + en engel

Hvis det er en i grad hvor du oplever behov for akut hjælp/behandling for at kunne fungere i din hverdag og være i dig selv, kan du ringe til psykiatrisk afdeling i dit område via akut telefonen og blive indlagt.

Der kan de hjælpe dig her og nu.
håber du får det bedre snart

Anmeld Citér

3. juni 2024

FrkS

Profilbillede for FrkS

Jeg vil anbefale dig at læse bogen Dit selvhelbredende sind. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.