Erfaring med Trille barnevogne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.492 visninger
7 svar
1 synes godt om
2. juni 2024

Fortvivlede

Hej alle 

Vi er i gang med at kigge på barnevogne, men synes det er lidt af en jungle. Vi har kigget lidt på en Trille royal barnevogn. Problemet med denne er, at vi ikke kan se den ved en forhandler nær Randers, men skal købe den på nettet. 
Vi ved derfor ikke, om den er god. Derfor vil jeg høre, om der er nogle, der har erfaring end barnevogne fra Trille? 

På forhånd tak for jeres input

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2024

Orkide321

Fortvivlede skriver:

Hej alle 

Vi er i gang med at kigge på barnevogne, men synes det er lidt af en jungle. Vi har kigget lidt på en Trille royal barnevogn. Problemet med denne er, at vi ikke kan se den ved en forhandler nær Randers, men skal købe den på nettet. 
Vi ved derfor ikke, om den er god. Derfor vil jeg høre, om der er nogle, der har erfaring end barnevogne fra Trille? 

På forhånd tak for jeres input

Vi har ikke erfaring med den. Men har netop købt den til vores kommende barn. Og den virker super lækker og smart. Så vi er sikker på vi bliver glade for den

Anmeld Citér

2. juni 2024

*.*

Profilbillede for *.*
Mor til 3 + en engel

Jeg havde en til min søn, men det er også 13 år siden.. men jeg endte med at købe en emmaljunga istedet. Synes den var stor, tung og uhandy.. 

Anmeld Citér

3. juni 2024

Orkide321

*.* skriver:

Jeg havde en til min søn, men det er også 13 år siden.. men jeg endte med at købe en emmaljunga istedet. Synes den var stor, tung og uhandy.. 

Tror ikke man lavede royal dengang, det er en ret ny model og den er super let og fix

Anmeld Citér

12. juni 2024

Fortvivlede

Orkide321 skriver:

Vi har ikke erfaring med den. Men har netop købt den til vores kommende barn. Og den virker super lækker og smart. Så vi er sikker på vi bliver glade for den

Fedt, beklager den sene respons. 
Vi overvejer den stadig kraftig, men er lidt i tvivl, om den er lige så god som mærkevarerne. Hvad tænker du, efter I har modtaget den? ��

Anmeld Citér

12. juni 2024

Orkide321

Fortvivlede skriver:

Fedt, beklager den sene respons. 
Vi overvejer den stadig kraftig, men er lidt i tvivl, om den er lige så god som mærkevarerne. Hvad tænker du, efter I har modtaget den? ��

Vi har ikke brugt den endnu, er i uge 25 Men trille er jo et gammelt dansk mærke. Så jeg vil bestemt ikke være nervøs 

Anmeld Citér

12. juni 2024

Fortvivlet

Profilbillede for Fortvivlet

Vi har en trille og den har holdt siden 2016 og er i gang med fjedre barn. Vi er glade for den, men selvfølgelig lidt mere skrabet udgave end Emmaljunga, Odder osv. Men helt fin til vores behov

Anmeld Citér

13. juni 2024

Orkide321

Fortvivlet skriver:

Vi har en trille og den har holdt siden 2016 og er i gang med fjedre barn. Vi er glade for den, men selvfølgelig lidt mere skrabet udgave end Emmaljunga, Odder osv. Men helt fin til vores behov

Vil lige tilføje at trille royal har mindst samme ting som Odder/emmaljunga

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.