Clearblue positiv efter timer/tid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

874 visninger
2 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
2. juni 2024

Anonym trådstarter

Hej jeg har taget clearblue tidlig test, er 3+2 hvis det skulle være rigtigt, så det er stadig tidligt at teste, men jeg tog en clear Blue tidlig test, som viste en skygge streg og en clear Blue 1 minut test, som skal vise et plus. Havde ikke kigget på den da tingene skulle gå lidt hurtigt. Kigger så igen efter en times tid eller to og den se nu sådan ud- nogle som har prøvet lignende- hvad er erfaringerne? Ved godt den er ugyldig efter tid. Og skal tages som negativ men kan ikke lade vær med at være lidt nysgerrig. Skal lige siges valmed har jeg taget dagen før som viste negativ. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2024

__anonym

Profilbillede for __anonym
Anonym skriver:

Hej jeg har taget clearblue tidlig test, er 3+2 hvis det skulle være rigtigt, så det er stadig tidligt at teste, men jeg tog en clear Blue tidlig test, som viste en skygge streg og en clear Blue 1 minut test, som skal vise et plus. Havde ikke kigget på den da tingene skulle gå lidt hurtigt. Kigger så igen efter en times tid eller to og den se nu sådan ud- nogle som har prøvet lignende- hvad er erfaringerne? Ved godt den er ugyldig efter tid. Og skal tages som negativ men kan ikke lade vær med at være lidt nysgerrig. Skal lige siges valmed har jeg taget dagen før som viste negativ. 

Jeg har kun gode erfaringer med både Valmed og Clearblue. Men som du selv skriver, ikke gyldig fordi den er over tid. Så ville da straks tage en ny, og aflæse indenfor tid  

Anmeld Citér

2. juni 2024

Anonym

Lad være med at tolke på ugyldige teste du risikere at blive så skuffet. Tag en ny

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.