Luftdæk til Søskendevogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

848 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
1. juni 2024

Anonym trådstarter

Hej 

jeg har for nydeligt købt en søskendeklapvogn fra jollyroom BFF60 beemoo. Vel vidende at hjulene er luftdæk. Hvilket jeg ikke har tænkt så meget på hvad det vil sige eller ved mit valg af køb. For så er der større sandsynlighed for at punktere, skift hjul osv. hvilket jeg er ret træt af. Mit spørgsmål er om det er muligt man kan skifte hjulene om? Altså til punkteringsfri hjul på den klapvogn? Og i så fald hvor kan man købe de hjul? Eller er jeg nødsaget til at skulle være forsigtig og pumpe op og lappe når der er behov for det / evt sælge den og finde mig en ny søskendevogn.hvilket bare er dyrt at gøre på den måde.   Ærger mig sådan over at have købt den. Skulle have i stedet sparet op til en der var dyre med punkteringsfriehjul.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2024

Jixy

Profilbillede for Jixy

Til cykler kan man købe dækindlæg, lægges ind i dækket imellem slangen og dækket, så der skal væsentligt mere til før man punkterer.

Måske det også kan bruges i en søskendevogn.

Anmeld Citér

2. juni 2024

Anonym

Godt nok et andet mærke, men den sidste vogn vi havde på lufthjul punkterede ALDRIG på de tre år den var i brug. Og tror vi gav den luft 2 eller 3 gange (barnevogn, Odder). Vi havde den lækreste vogn fordi lufthjul giver bedre affjedring. 

Så blot en lille positiv historie. Måske det ikke er jordens undergang  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.