Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Billedet er fra d. 25/05/24
2. gangs
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Umiddelbart tænker jeg oppustet og dermed ikke så langt henne som man skulle tro måske 8-12 uger henne
Jeg lignede en der var i 6. Måned som anden gangs da jeg var 8 uger henne. Det er umuligt at svare på, køb en scanning hvis du er i tvivl
Helt umuligt at svare på, du kan være langt henne, kort henne og slet ikke være gravid.
Det er jo meget forskelligt hvordan den gravide krop ser ud, og nogle kan se gravide ud uden at være det.
Enig med de andre
Der er ikke noget rigtigt gæt...
Du kan være absolut nul gravid og du kan være 9 måneder henne. Og alt derimellem.
Så sådan ud højgravid med min første og 30+ med min fjerde
det er jo enormt forskelligt fra person til person og graviditet også..
Anonym skriver: Umiddelbart tænker jeg oppustet og dermed ikke så langt henne som man skulle tro måske 8-12 uger henne
Tak for gæt Det er ikke oppustethed - jeg er længere henne, end du tror.
Anonym skriver: Jeg lignede en der var i 6. Måned som anden gangs da jeg var 8 uger henne. Det er umuligt at svare på, køb en scanning hvis du er i tvivl
Det var også kun tænkt som, at man kunne gætte, hvis man havde lyst
Jixy skriver: Helt umuligt at svare på, du kan være langt henne, kort henne og slet ikke være gravid. Det er jo meget forskelligt hvordan den gravide krop ser ud, og nogle kan se gravide ud uden at være det.
Jeg er gravid, som skrevet i teksten Det var mest en tråd, hvor man kunne gætte, hvis man havde lyst
Anonym skriver: Enig med de andre Der er ikke noget rigtigt gæt... Du kan være absolut nul gravid og du kan være 9 måneder henne. Og alt derimellem.
Jeg er gravid ❤️ tråden var blot oprettet, så man kan gætte, hvis man har lyst. Og det er sjovt at se, hvor forskelligt det er.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128