For at gøre en lang historie kort
For lang tid siden havde jeg en en ende med fordel. Hun er blevet en del af familien igennem en fælles ven. Og Det er okay med.
Da hun begyndte at komme i familien, vælger at. Fortælle min kone om Vores fortid, og Det var hun helt indforstået med. Men Det er ligesom om. At. Veninde ikke helt. Er enig i at Det er fortid. Hun sælger en del åbent om hendes behov og manglende på dette. Området. Og fortæller min kone at. Hun skal være glad for mig. Min kone afviser mange gange snakken, men Det er ligesom om hun ikke forstår budskabet. At den del ønsker vi ikke at dele med hende. Min kone og Og veninden har det rigtig godt på Snakke sammen. Om børn og så videre. Men Det er bare ligesom om at hun. Ikke kan acceptere Vores fortid er fortid. Min kone har forsøgt med små hentydninger og beder hende om at lade være med det. Desværre uden held.
Jeg ved med mig selv, at jeg sagtens kan sige fra, hvis det skulle blive nødvendigt.
Men, Der er bare bange for at pynte den lange Lange bane bliver det for hårdt at hele tiden. At skulle lægge ører til hendes. Kommentarer. Omkring den fortid.
Det skal siges, vi aldrig har været kærester, men vi blot har hygget os sammen. Og Det var vi begge 2 enige om dengang. Men hun har haft forskellige forhold, Der er mislykket, og nu tror jeg nok at hun har valgt at sige, at det ikke er. En kæreste hun søger.
Er der nogen der har erfaring i?
Om det blot er sidste stop. Eller man kan. Arbejde med problemet.
For jeg ønsker ikke, at der skal ske noget med mig og min kone. På. Den er baggrund.
Anmeld
Citér