Maven 21+2:0)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.098 visninger
4 svar
0 synes godt om
4. november 2009

Valle81

Så ser maven sådan ud:0)

Der er begyndt at være stor forskel på morgen mave og aften mave. Om morgenen lidt "slap" men hen på eftermiddagen og aftenene så puster den helt op og bliver stenhård:0)

Vægten siger - 4 kilo, så det er jo super:0)

Knus

Christina 21+2

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2009

jillkolsbjerg

Sikke fin mavse;-) Min mave er næsten flad om morgen men ud på dagen og om aften ligner jeg en spærreballon....hmm hvorfor er det mon sdan, det er jo ligefør man tror der er noget galt....da jeg føler mig ret meget gravid om aftenen men ikke om morgen;-)

knus jill 18+1

Anmeld

4. november 2009

Risen

Tillykke.. FLOT mave

Anmeld

4. november 2009

Valle81

jillkolsbjerg skriver:

Sikke fin mavse;-) Min mave er næsten flad om morgen men ud på dagen og om aften ligner jeg en spærreballon....hmm hvorfor er det mon sdan, det er jo ligefør man tror der er noget galt....da jeg føler mig ret meget gravid om aftenen men ikke om morgen;-)

knus jill 18+1

Tak:0)

Jeg tror at det er fordi at når vi har sovet så er maven afslappet og "udhvilet", men når vi har været oppe og på arbejde og igagn, så er den en smule anstrengt:0)

Måske, bare et gæt:0)

Anmeld

4. november 2009

Valle81

jillkolsbjerg skriver:

knus jill 18+1

Men synes også der fra uge til uge, kan være stor forskel på hvordan maven ser ud. Her er et billede fra 18+2:0) Der synes jeg faktisk maven er større og mere rund. Dette er også taget om morgenen:0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.