En lorte dag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

443 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
29. maj 2024

Anonym trådstarter

Ja undskyld min negative overskrift, men har bare brug for at komme ud med det.

Dagen startede faktisk fint nok, god aflevering i børnehaven, tog på arbejde, og synes hver eneste opgave gav problemer, spildte en kop kaffe ud over mig selv ...og fik væltede en stak glas da jeg brændte mig på kaffen

På vejen til børnehaven, jokker jeg i en stor klam hundelort ...TAK siger jeg bare

Og så læser jeg fandme, at vores statsminister har sagt ja, at Ukraine må bruge danske våben til at ramme Rusland What the fuck, trods trusler om forfærdelige ting fra Ruslands side, vi kan jo ikke engang forsvare os selv, og da slet ikke mod de trusler ...som sagt lortedag

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2024

Anonym

Har vi ikke hele tiden sendt våben til ukraine? (Jeg forsøger egentlig ikke at følge med, da jeg ikke ønsker at tænke på)

Anmeld Citér

29. maj 2024

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Har vi ikke hele tiden sendt våben til ukraine? (Jeg forsøger egentlig ikke at følge med, da jeg ikke ønsker at tænke på)

Er heller ikke "ekspert" på det område, følger kun løst med, jo det har vi, men med restriktioner at de kun må bruges på Ukrainsk jord, ikke i Rusland, hvor de så nu går skridtet videre.

Anmeld Citér

29. maj 2024

Anonym

Putin truer jo konstant. Ham skal man ikke tage så seriøs. Han prøver at skræmme - og den kampagne skal han (heller ikke) vinde. 

Men træls med en skidt dag. Der kommer heldigvis en ny i morgen ❤️

Anmeld Citér

29. maj 2024

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Putin truer jo konstant. Ham skal man ikke tage så seriøs. Han prøver at skræmme - og den kampagne skal han (heller ikke) vinde. 

Men træls med en skidt dag. Der kommer heldigvis en ny i morgen ❤️

Det er også mit sats, tak

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.