Inkontinens

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

417 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
28. maj 2024

Anonym trådstarter

Jeg har et problem. Et lidt pinligt problem.

Jeg er gravid, omkring halvvejs og tisser konstant i bukserne. Jeg kan nærmest mærke, at det løber, på trods af, at jeg lige har været på toilettet.

Hvad gør jeg?

Jeg har prøvet almindelige trusseindlæg og inkontinensindlæg, men det hjælper på ingen måde.

Jeg har forsøgt knibeøvelser, men det kan jeg slet ikke. Spænder ikke op i bækkenbunden, men i andre muskler i bækkenet.

Er jeg den eneste, eller er der andre, der har eller har haft samme problem.

Hvad gjorde i?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2024

Anonym

Det kunne godt være at du skal høre din læge om du kun e blive tjekket for blærebetændelse. Man har ikke nødvendigvis særlig mange symptomer hvis man har det når man er gravid. 
uanset hvad er det nok en god ide at snakke med lægen, måske kan hun også tjekke om du kniber korrekt. 

Anmeld Citér

28. maj 2024

Anonym

Ja synes også du skal kontakte din læge, sp kan du evt få en henvisning til en gynækologisk fysioterapeut(eller hvad deres præcise titel er) som kan mærke om du laver øvelserne rigtigt og evt guide dig i hvordan du skla gøre

Anmeld Citér

28. maj 2024

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Det kunne godt være at du skal høre din læge om du kun e blive tjekket for blærebetændelse. Man har ikke nødvendigvis særlig mange symptomer hvis man har det når man er gravid. 
uanset hvad er det nok en god ide at snakke med lægen, måske kan hun også tjekke om du kniber korrekt. 

Jeg er blevet tjekket for blærebetændelse rigtig mange gange efterhånden, der er ingenting. 

Anmeld Citér

28. maj 2024

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg kniber ikke korrekt, som jeg også skriver. For knibet strammer ikke musklerne i bækkenbunden.

Anmeld Citér

28. maj 2024

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Ja synes også du skal kontakte din læge, sp kan du evt få en henvisning til en gynækologisk fysioterapeut(eller hvad deres præcise titel er) som kan mærke om du laver øvelserne rigtigt og evt guide dig i hvordan du skla gøre

Jeg kontakter lægen i morgen.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.