Foranliggende moderkage -mærke baby, hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.062 visninger
6 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
28. maj 2024

Anonym trådstarter

Min moderkager ligger foran. Jeg er 17+ og har endnu ikke rigtig mærket noget, jeg er sikker på er baby. 
Det er min 3.graviditet. Første graviditet mærkede jeg spark 15+ med moderkagen mod ryggen. Anden graviditet mærkede jeg også spark 15+ og manden mærkede spark 19+, med moderkagen foran. Så jeg er efterhånden ret utålmodig

Hvornår mærkede i liv, med foranliggende moderkage? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2024

Lambi90

Profilbillede for Lambi90

Første gang 20+, anden gang ca. 18+. Forstår så godt utålmodigheden

Anmeld Citér

28. maj 2024

B&J

Næsten først til slut hvor jeg kunne mærke hænderne der puffede ud i sidderne. 

Anmeld Citér

28. maj 2024

*.*

Profilbillede for *.*
Mor til 3 + en engel

Omkring uge 24/25 begyndte jeg rigtigt at kunne mærke min mindste hvor moderkagen var foranliggende.. dog stadig nogengange svært helt til hun blev født fordi den lå ligepræcis under min navle så det var en kæmpe støddæmper afhang meget af hvordan hun lå og hvad vej hun lige puffede.. 

Anmeld Citér

28. maj 2024

Anonym

I min første graviditet havde jeg også foranliggende moderkage, og kunne først  mærke baby i uge 21. Jeg er også gravid 3.gang, 15 +2 i dag og har heller ikke rigtig mærket baby endnu. Jeg ved så ikke om min moderkage ligger mod maveskindet igen, men jeg håber da også jeg snart begynder at mærke de første små puf����

Anmeld Citér

28. maj 2024

fehår

I mine to sidste graviditeter lå moderkagen mod maveskindet, og jeg mærkede først liv i uge 19 og 20. I min første graviditet mærkede jeg ellers i uge 16, men det går virkelig en stor forskel med moderkagens placering.

Anmeld Citér

28. maj 2024

Anonym trådstarter

Tak for jeres svar! Jeg føler jo at der er et eller andet galt, når det ikke er som det har været de andre gange. Men jeg kan jo se, på den hurtigt voksende mave, at alt umildbart bør være godt

Jeg må væbne mig med tålmodighed 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.