Stop med Sulten.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. maj 2024

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster

Ældste var 10 mdr 

de 2 sidste har aldrig brugt sut

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2024

fehår

Kun min ældste har brugt sut, og hun stoppede, da hun blev 3. 

Anmeld Citér

26. maj 2024

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Anonym skriver:

Det kan du have ret i, men Det er nu rimelig nemt at se når et barn er over 3. 

Jeg stod en gang med min nevø til fastelavn, han var to. Jeg blev spurgte hvorfor jeg ikke stod i 3-4 år. 

Jeg har også mødt to årige, der var på størrelse med en 4 årig, fordi de var vildt høje. 

Så nej ikke altid man kan se om de er over 3, og hvad så hvis en 3-4 årige har sut? 

Igen du ved ikke hvorfor.��

Anmeld Citér

26. maj 2024

MortilF+V

Profilbillede for MortilF+V

2.5 år. Det var i juleferien og vi tænkte, at det var lettest der, da et par nætter med gråd gerne skulle klares inden arbejde og uddannelse igen kaldte.

Anmeld Citér

26. maj 2024

*.*

Profilbillede for *.*
Mor til 3 + en engel

Jeg stod en gang med min nevø til fastelavn, han var to. Jeg blev spurgte hvorfor jeg ikke stod i 3-4 år. 

Jeg har også mødt to årige, der var på størrelse med en 4 årig, fordi de var vildt høje. 

Så nej ikke altid man kan se om de er over 3, og hvad så hvis en 3-4 årige har sut? 

Igen du ved ikke hvorfor.��

Giver Bae ret her.. 

mine børn er alle små af statur og selv min pige der er 2 år skyder folk til yngre når de blot kigger på hende - men ældre når de hører hvor fint hun taler. Omvendt er min nevø en basse og meget større end andre på hans alder. Han er 5 år og folk skyder ham på størrelsen til at være 6-7 år.. Så der er mange parametre man kan vurdere et barns alder på når man ikke kender barnet.. 

Dertil kommer der kan være en million grunde til sutten er blevet længere tid en anbefalet, der må man sige det jo er forældrene der kender børnene bedst og hvad deres behov er. 

Dog vil jeg lige tilføje jeg personligt ikke synes det er særlig pænt at et børnehave- eller skole barn bruger sut, og jeg ville personligt være bekymret for eventuelt suttebid. Det har jeg set ved veninders børn der først har smidt den sent og har brugt den meget og det er godt nok synd.. 

Anmeld Citér

26. maj 2024

Mamman

Profilbillede for Mamman

De var begge under 3 år. 2 år og 10 mdr ish. De var begge stoppet med sut da de startede i børnehave

Anmeld Citér

27. maj 2024

StortOgSmåt

Profilbillede for StortOgSmåt

Kun min ene fik sut - med den næste lod vi være med at tilbyde den, det var meget nemmere Vi snuppede den omkring 2,5 år da vi havde god tid i en ferie og gerne ville have det vel overstået og på afstand inden børnehavestart og familieforøgelse…  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.