Hækling og andet kreativt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.012 visninger
13 svar
5 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
25. maj 2024

*.*

Profilbillede for *.*
Mor til 3 + en engel

Hej! Jeg er gået fuldstændig i stå med hækling.. 

Jeg vil vildt gerne hækle, da det er som terapi, elsker at sidde og koble fra med lidt hækling om aftnen. Men jeg har ikke kunne finde noget jeg har lyst til at gå igang med. 

Så tænkte måske nogen havde inspiration eller ideer?

Andre kreative hygge projekter må også meget gerne deles hvis det er som inspiration! Er åben for andre kreative hobbyer.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2024

Kis92

Profilbillede for Kis92

Jeg ville selv gerne lave sådan en trøje, enten til barn eller voksne. https://mettemarkvard.com/collections/all?page=1

Jeg døjer dog med ondt i kroppen, og det bliver værre af at hækle. Så jeg hækler ikke mere. Men måske noget for dig? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

26. maj 2024

*.*

Profilbillede for *.*
Mor til 3 + en engel
Kis92 skriver:

Jeg ville selv gerne lave sådan en trøje, enten til barn eller voksne. https://mettemarkvard.com/collections/all?page=1

Jeg døjer dog med ondt i kroppen, og det bliver værre af at hækle. Så jeg hækler ikke mere. Men måske noget for dig? 

Åh den er faktisk rigtig sød! Har to små piger, så de kunne få en hver de kunne bruge i efteråret måske

tak!

Anmeld Citér

26. maj 2024

Kis92

Profilbillede for Kis92
*.* skriver:

Åh den er faktisk rigtig sød! Har to små piger, så de kunne få en hver de kunne bruge i efteråret måske

tak!

Det ville være så sødt

Anmeld Citér

26. maj 2024

Minime2018

Profilbillede for Minime2018

Ved ikk om du efterspørger andre sysler end hækling. Men jeg kan godt lide at lave papirsblomster. De er flotte, kan bruges til værtindegaver eller indpakning. 

Anmeld Citér

26. maj 2024

Anonym

*.* skriver:

Hej! Jeg er gået fuldstændig i stå med hækling.. 

Jeg vil vildt gerne hækle, da det er som terapi, elsker at sidde og koble fra med lidt hækling om aftnen. Men jeg har ikke kunne finde noget jeg har lyst til at gå igang med. 

Så tænkte måske nogen havde inspiration eller ideer?

Andre kreative hygge projekter må også meget gerne deles hvis det er som inspiration! Er åben for andre kreative hobbyer.

Hvis du godt kan lide garn så kan jeg anbefale strik Jeg startede med at hækle, men da jeg havde hæklet så mange tæpper og bamser som der nærmest kunne stoppes ind hos ungerne startede jeg med at strikke. Det er meget nemmere at strikke beklædning og der findes så mange fine opskrifter. PetiteKnit har lavet mange begyndervenlige opskrifter og der ligge en masse videoer med teknikker på hendes hjemmeside 

Anmeld Citér

26. maj 2024

*.*

Profilbillede for *.*
Mor til 3 + en engel
Minime2018 skriver:

Ved ikk om du efterspørger andre sysler end hækling. Men jeg kan godt lide at lave papirsblomster. De er flotte, kan bruges til værtindegaver eller indpakning. 

Hvor kan man lære det? YouTube eller vil du anbefale noget andet? 

Anmeld Citér

26. maj 2024

*.*

Profilbillede for *.*
Mor til 3 + en engel
Anonym skriver:

Hvis du godt kan lide garn så kan jeg anbefale strik Jeg startede med at hækle, men da jeg havde hæklet så mange tæpper og bamser som der nærmest kunne stoppes ind hos ungerne startede jeg med at strikke. Det er meget nemmere at strikke beklædning og der findes så mange fine opskrifter. PetiteKnit har lavet mange begyndervenlige opskrifter og der ligge en masse videoer med teknikker på hendes hjemmeside 

Har strikket en smule men synes det er rigtig svært medmindre det er grydelapper eller halstørklæde

Anmeld Citér

26. maj 2024

Minime2018

Profilbillede for Minime2018
*.* skriver:

Hvor kan man lære det? YouTube eller vil du anbefale noget andet? 

Ja YouTube er der gode tips på. Og kan anbefale at bruge en god limpistol med god lim, de billige laver lange irriterende tråde. Men Det er slet ikk svært. 

Anmeld Citér

26. maj 2024

Anonym

*.* skriver:

Har strikket en smule men synes det er rigtig svært medmindre det er grydelapper eller halstørklæde

Hvis du kan halstørklæde og grydelap, så er der ikke langt til de mest simple trøjer 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.