Gravid selvom coronavaccine?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.564 visninger
11 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
24. maj 2024

Anonym trådstarter

Hey tøser ����

Har nu fået mange kommentarer omkring, at jeg nok vil få det svært med at blive gravid da jeg er blevet coronavaccineret 2 gange og det er en af dens bivirkninger.

Det er noget som fylder meget hos mig, så hvis nogen herinde har fået en baby trods vaccine må i meget gerne give lyd fra jer

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2024

Anonym

Jeg blev vaccineret før jeg blev gravid og jeg har to børn, tag du det bare roligt. 

Anmeld Citér

24. maj 2024

Anonym

Du kan hurtigt finde svar på lægemiddelstyrelsens hjemmeside. De skriver NEJ - Vaccinerne har ikke en negativ effekt på fertilitet. 

Anmeld Citér

24. maj 2024

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Det er ikke korrekt. Selvfølgelig kan man blive gravid selvom man er blevet vaccineret. Der fødes i hele verden stadigvæk masser af børn. 

Anmeld Citér

24. maj 2024

Timf

Profilbillede for Timf

Det har jeg godt nok aldrig hørt skulle være en bivirkning. Jeg har en dejlig pige på snart to år og jeg har også fået mine vacciner

Anmeld Citér

24. maj 2024

Minime2018

Profilbillede for Minime2018

Tror du skal overveje din omgangskreds. Det var da noget vrøvl at sige. Og hvorfor har de overhovedet brug for at sige sådan noget til en der forsøger blive gravid. Du godeste altså. Nogle mennesker er altså bare for viderekommende coronavaccine er jo netop corona, så det vil sige at alle der har haft sygdommen corona heller ikke burde kunne få børn. Armen altså, blir så træt. 

Anmeld Citér

24. maj 2024

Anonym trådstarter

Minime2018 skriver:

Tror du skal overveje din omgangskreds. Det var da noget vrøvl at sige. Og hvorfor har de overhovedet brug for at sige sådan noget til en der forsøger blive gravid. Du godeste altså. Nogle mennesker er altså bare for viderekommende coronavaccine er jo netop corona, så det vil sige at alle der har haft sygdommen corona heller ikke burde kunne få børn. Armen altså, blir så træt. 

Tak jeg er så enig, men når det i forvejen er så svært kommer man til at tænke på så mange ting..

Anmeld Citér

24. maj 2024

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg blev vaccineret før jeg blev gravid og jeg har to børn, tag du det bare roligt. 

Dejligt at høre, tak!

Anmeld Citér

24. maj 2024

StortOgSmåt

Profilbillede for StortOgSmåt

Folk snakker som de har forstand. 

Anmeld Citér

24. maj 2024

Savanna

Profilbillede for Savanna

Det har intet med din fertilitet at gøre. Enhver der ved bare en smule om, hvordan vacciner virker i kroppen, vil fortælle dig det samme.

En masse fjolser på Facebook eller med YouTube-videoer som kilde er måske uenige, men det er for useriøst

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.