Gode menstruationstrusser?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

539 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
23. maj 2024

fehår

Okay, jeg er klar på at prøve menstruationstrusser, men det er jo en jungle, og man kan nemt købe sig fattigt!

Har I prøvet nogle gode menstruationstrusser, som I kan anbefale?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2024

*.*

Profilbillede for *.*
Mor til 3 + en engel

Føler mit svar er forkert… 

men jeg har sorte calvin Klein trusser jeg bruger under mens.. men føler lidt menstruationstrusser er noget man bruger uden bind? Har aldrig hørt om det derfor et lidt forsigtigt svar  

men ja hvis ikke, så er calvin Klein hotpants super gode og passer godt med de fleste bind

Anmeld Citér

23. maj 2024

fehår

*.* skriver:

Føler mit svar er forkert… 

men jeg har sorte calvin Klein trusser jeg bruger under mens.. men føler lidt menstruationstrusser er noget man bruger uden bind? Har aldrig hørt om det derfor et lidt forsigtigt svar  

men ja hvis ikke, så er calvin Klein hotpants super gode og passer godt med de fleste bind

Menstruationstrusser er absorberende trusser, man bruger i stedet for bind. Men jeg har også selv nogle bestemte sorte trusser, jeg elsker at bruge under menstruation, fordi bindet sidder godt i dem.

Anmeld Citér

23. maj 2024

*.*

Profilbillede for *.*
Mor til 3 + en engel
fehår skriver:

Menstruationstrusser er absorberende trusser, man bruger i stedet for bind. Men jeg har også selv nogle bestemte sorte trusser, jeg elsker at bruge under menstruation, fordi bindet sidder godt i dem.

Lyder smart og miljøvenligt

Anmeld Citér

24. maj 2024

Anonym

Flow synes jeg er gode. Virker mere “åndbare” end andre jeg har prøvet

Anmeld Citér

24. maj 2024

Lje

fehår skriver:

Okay, jeg er klar på at prøve menstruationstrusser, men det er jo en jungle, og man kan nemt købe sig fattigt!

Har I prøvet nogle gode menstruationstrusser, som I kan anbefale?

Jeg hoppede på bølgen for 1 år siden og har aldrig fortrudt. Måske kun at jeg ikke gjorde det før. 

Flow (i øvrigt også danske og en kvindelig iværksætter ) og Wuka (jeg bestiller på nettet). Flows mest sugende er simpelthen ikke nok, når min menstruation peaker. Der bruger jeg Wuka 'ekstra heavy'. Jeg bruger modellen 'high waiste with lace'. 

Jeg er str. 44/46 og bruger deres str. XL. De sidder perfekt: tæt men ikke stramt.

Vh. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.