At bløde on/of efter kejsersnit, erfaringer.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

638 visninger
4 svar
1 synes godt om
23. maj 2024

hej123hej

Profilbillede for hej123hej

Hej!

Jeg fik lavet kejsersnit for knap 2 uger siden, og for fire/fem dage siden stoppede den vaginale blødning.

Idag kommer der så en frisk en - nok svarende til en mensturation’s omgang midt i perioden, da jeg er på toilettet, og jeg får lagt et bind i. Det har efterfølgende fået en stribe tørt, mørkerødt “tørt” spor, og jeg har ikke blødt andet end et par dråber, med 2-3 helt små “halsetudser” af faste røde stykker i ellers klar urin siden. 

Har du erfaring med, om det er normalt at bløde lidt on/of med frisk blod, efter et kejsersnit?

Kan ikke regne ud, hvornår man skal reagerer ihht de beskrev på fødegangen, at man skulle være opmærksom på nye, friske blødninger, da man kan have glemt noget moderkage oppe i sig. 

Jeg er øm og har ondt i maven i små jag, men det tager jeg som helt naturligt, tingene i betragtning og jeg er fint mobil og kan sagtens varetage almen opgaver, gå tur mv 

Men hvad ved jeg

Hvordan har du blødt efter kejsersnit? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2024

fehår

Jeg har fået to kejsersnit og har begge gange oplevet en blødning, som er stoppet hurtigt og er vendt tilbage efter noget tid. Det har taget fire-fem uger, før blødningen stoppede helt.

Anmeld Citér

23. maj 2024

hej123hej

fehår skriver:

Jeg har fået to kejsersnit og har begge gange oplevet en blødning, som er stoppet hurtigt og er vendt tilbage efter noget tid. Det har taget fire-fem uger, før blødningen stoppede helt.

Tak for at dele

Anmeld Citér

24. maj 2024

Cherraly

Profilbillede for Cherraly

Jeg har også oplevet on-off blødning. Det virkede lidt som om der kom mere efter jeg havde bevæget mig en del og måske løftet mere end jeg burde. Og også et par gange med lidt frisk blod, hvor jeg også var lidt i tvivl om det var ok. Men det er først nu her i 5.uge efter kejsersnit, at det er holdt op.

Anmeld Citér

24. maj 2024

hej123hej

Cherraly skriver:

Jeg har også oplevet on-off blødning. Det virkede lidt som om der kom mere efter jeg havde bevæget mig en del og måske løftet mere end jeg burde. Og også et par gange med lidt frisk blod, hvor jeg også var lidt i tvivl om det var ok. Men det er først nu her i 5.uge efter kejsersnit, at det er holdt op.

Jeg er også meget mobil, så jeg synes også balancen er svær Men godt at høre, dit trods alt har artet sig efter bogen, lidt friske blødninger til trods

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.