Utilpas navle

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

452 visninger
8 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
23. maj 2024

Anonym trådstarter

Hej

Jeg har renset min navle med en vatpind. Efterfølgende er den blev rød, hævet, begyndt at væske og er virkelig øm i og omkring navlen. Jeg har snakket med vagtlægen, og fik noget fusidinsyre mod det, men synes ikke rigtigt det hjælper. Er der nogle der ved hvad det ellers kan være? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2024

Anonym

Jeg er ikke læge, men synes det ser betændt ud. Jeg synes du skal få en tid ved egen læge, det ligner der måske er gået noget infektion i. 

Anmeld Citér

23. maj 2024

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg er ikke læge, men synes det ser betændt ud. Jeg synes du skal få en tid ved egen læge, det ligner der måske er gået noget infektion i. 

Hej anonym!

det mente vagtlægen også, at der var, så derfor har jeg fået noget fusidinsyrecreme til den, men synes ikke det hjælper. Ved du evt. hvor lang tid det kan tage før den er god igen?

Anmeld Citér

23. maj 2024

Alha

Profilbillede for Alha

Avs, den ser betændt ud. Det var da uhyggeligt, hvordan det kan lade sig gøre med en vatpind

Skulle kuren være ovre nu? Fortsæt den ordinerede kur, men kontakt egen læge, hvis du oplever forværring eller det ikke hjælper efter kuren. 

Anmeld Citér

23. maj 2024

Anonym trådstarter

Alha skriver:

Avs, den ser betændt ud. Det var da uhyggeligt, hvordan det kan lade sig gøre med en vatpind

Skulle kuren være ovre nu? Fortsæt den ordinerede kur, men kontakt egen læge, hvis du oplever forværring eller det ikke hjælper efter kuren. 

Tror ikke der er en bestemt tid for kuren. Har brugt cremen i to dage, men jeg synes ikke der er sket så meget. Måske bare mig der er utålmodig

Anmeld Citér

23. maj 2024

Alha

Profilbillede for Alha