Bubbi11 skriver:
Tak for svar
i de 3 måneder det stod på måtte i forsøge at opnå graviditet dér?
fandt de nogen årsag hos jer? Helt okay hvis du ikke vil dele den del 

Altså de kan jo aldrig nægte, men de anbefalede at vi ikke forsøgte. For i tilfælde af, at jeg skulle have taget yderligere blodprøver og undersøgelser, ville det ikke blive korrekte svar hvis jeg var gravid.
Så vi holdte faktisk allerede pause fra da vi mistede 3. gang og indtil udredningen var slut. Testede positiv i februar 2022, og fødte oktober 2022, så ca. 2,5-3 mdr. efter udredningen sluttede var jeg gravid igen for 4. gang.
Faktisk så alle blodprøver og undersøgelse fine ud hos os begge, men min egen læge fandt ud af at jeg har for lavt stofskifte og antistoffer (Hashimotos). Men det er aldrig konkluderet, at det er årsagen. Dog har jeg fået fortalt, at det kan have en betydning for at nogle mister, har svært ved at blive gravid eller ikke bliver gravid hvis ikke det er velreguleret.
Og så skulle jeg som et forsøg tage Lutinus (progesteron) fra positiv test og hele 1. Trimester for at holde på fosteret.
I de to graviditeter der er lykkedes (storesøster, og nu lillesøster) er mit stofskifte velreguleret, og fik Lutinus (progesteron) 
Anmeld
Citér