Ser stadig gravid ud.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

871 visninger
5 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
21. maj 2024

Anonym trådstarter

Nu skal der altså ske noget. Jeg ligner en der er over halvvejs i graviditeten, men barnet er 20 mdr. og jeg er ÆK gravid . Jeg vejer det mere, end da jeg var højgravid. I mine andre graviditeter er kiloen forsvundet lige så stille af sig selv. Men den her gang bliver de altså siddende
Er der nogen, der vil dele, hvad der har virket på jer ift. vægttab? 
Andre, der skal/er i gang, som vil følges, så vi kan heppe på hinanden?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2024

*.*

Profilbillede for *.*
Mor til 3 + en engel

Jeg har smidt det hele inden for et par måneder med de Andre. Min lille er dog kun 5 måneder men har ikke smidt noget som helst.. så nu er jeg gået igang med minimum 10.000 skridt dagligt samt sørge for at være i kalorieunderskud.

træning er der hverken tid eller overskud til som det er lige nu

Anmeld Citér

21. maj 2024

Anonym

Jeg taber mig heller ikke og jeg ammer endda havde hørt at kiloene bare skulle rasle af.

Nu er jeg gået igang med at gå lidt mere end jeg ellers har gjort og spise mindre og det hjælper ligeså stille. Tror lidt min krop holder på det hele for at producere mælk

Anmeld Citér

21. maj 2024

Panther

Profilbillede for Panther

Styrketræning og et sundt indtag af mad

Anmeld Citér

21. maj 2024

Anonym

Jeg tabte mig heller ikke efter tredje barn, men nu har jeg tabt 23 kilo siden september. Det har været en kombination af øget bevægelse (10000 skridt dagligt og styrketræning 3 gange om ugen), periodisk faste (14-10), og perioder med kalorietælling for at danne mig et overblik over mine vaner. Det var hårdt i starten, men nu er det blevet mere vane. Jeg taber mig langsommere efterhånden, men stadig 1,5-2 kilo per måned. Og jeg drikker stadig sodavand, spiser slik, kage, osv. - bare i moderate mængder.

Anmeld Citér

25. maj 2024

Alha

Profilbillede for Alha

Bare en hurtig tanke: kan du måske også have rectus diastase? Mavemusklerne deler sig i graviditeten, for at give plads til et barn. Det er jo en form for brok. Nogle gange lukker mavemusklerne sig ikke sammen. Nu ved jeg jo ikke, hvor meget fedt der er på maven, men med rectus diastase hjælper hverken træning eller vægttab. Man skal igennem en større operation.

Men igen: det er bare en tanke, som jeg synes, du skal have i dine overvejelser, hvis IKKE træning og diæt hjælper.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.